خبرگزاری کار ایران

مالکی: همه می‌دانند چرا سایپا به این روز افتاد/ اخباری دو هفته زودتر آمده بود در لیگ می‌ماندیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۸۸۲

مهاجم سایپا می گوید به دلیل تغییرات متعدد زمان زیادی را از دست دادند و این موضوع و مشکلات دیگر باعث سقوط این تیم شد

به گزارش ایلنا، حسین مالکی در مورد شکست سنگین هفته پایانی مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کرده بودیم و در همان ۱۰ دقیقه اول می توانستیم دو گل بزنیم که متاسفانه نشد و توپ های مان تبدیل به گل نشد و روی غافلگیری دو گل خوردیم و توانستیم در همان نیمه اول یک گل را جبران کنیم و باز هم روی غافلگیری گل سوم را خوردیم به نظر من تراکتور یک توپ آورد و سه گل زد! نیمه اول به غیر از آن سه گل شاید موقعیت دیگری روی دروازه ما نیاوردند و نیمه اول کامل دست ما بود اگر وضعیت تیمی همانند وضعیت سایپا باشد وقتی سه گل از حریف عقب بیفتد در نیمه دوم بازی را رها می کند و دیدار ما هم کاملا احساسی شده بود و متاسفانه گل چهارم و پنجم را هم دریافت کردیم و یک چیز طبیعی بود. ما اصلاً نباید اجازه می دادیم کار به بازی آخر بکشد و متاسفانه شرایط طوری رقم خورد که در روز آخر استرس در ساق پای بچه ها احساس می شد.

او در مورد هدایت سایپا توسط  سعید اخباری در سه بازی آخر ادامه داد: باید بگویم که اگر آقای اخباری دو هفته زودتر می آمد ما می توانستیم راحت در لیگ بمانیم چون بازیکنان ما از لحاظ سطح کیفی واقعا خیلی خوب بودند و ما از لحاظ روحی روانی به هم ریخته بودیم و نیاز داشتیم یک نفر از نظر روانی با ما کار کند. اگر  شرایط تیمی  مثل سایپا باشد هیچ  چیز فنی نمی تواند کمکش کند فقط باید از لحاظ روحی بالا برود که متاسفانه ما زمان زیادی را از دست داده بودیم. با آمدن آقای اخباری کمی شرایط بهتر شد و راحت می‌توانستیم به گل گهر سیرجان ۲,۳ گل بزنیم که متاسفانه باز هم آنجا توپ هایمان و پنالتی مان تبدیل به گل نشد.

وی در مورد تغییرات متعدد در سایپا عنوان کرد: تغییرات زیاد در هر باشگاهی که هست یا اثرات خیلی مثبت دارد و یا اثرات خیلی بد و هیچ وقت نرمال نیست.تغییرات زیاد مربی در تیم ما اصلا جواب نداد و همین باعث شد که ما زمان زیادی را از دست بدهیم و خیلی از بازی ها را راحت از دست دادیم بازی هایی که میتوانستیم یک مساوی بگیریم و در لیگ بمانیم را از دست دادیم فقط به خاطر اینکه تغییرات زیاد و بد موقع باعث شد تیم ما به این روز بیفتد.

مالکی در مورد عملکرد خودش گفت: عملکرد شخصی من اصلا مهم نیست مهم تیم است که نباید سقوط میکرد حرف های خیلی زیادی برای گفتن است که چرا تیم افتاد؟ ولی من نمی خواهم بازش کنم چون گذشته. همه می دانند که تیم ما چرا به این روز افتاد تیمی که در نیم فصل اول مقابل پرسپولیس یک امتیاز می‌گیرد در مقابل سپاهان در خانه حریف تساوی کسب می کند و استقلال و نساجی و ذوب آهن را شکست می دهد و در چهار بازی در دقیقه ۹۶ زمانی که جلو بودیم مساوی کردیم. ما در نیم فصل اول که صحبت می‌کردیم می‌گفتیم امسال باید سهمیه بگیریم ولی خیلی از مشکلات درون تیمی به وجود آمد که باعث شد تیم ما به این روز بیفتد که برای ماندن بجنگیم. واقعا سایپا با آن  امکانات و ساختار مدیریتی نباید سقوط می‌کرد. تمام بازیکنان تلاششان را کردند ولی همه می دانند که باید کسی بالا سر این تیم بود که سایپا به این روز نمی افتاد.

وی در همین باره اضافه کرد: مشکلاتی وجود داشت که باعث سقوط تیم شد که نمی خواهم به آن ها بپردازم و امیدوارم که سایپا با آن امکانات و ساختار در لیگ برتر حضور داشته باشد.

این بازیکن در مورد این که شنیده می شود سایپا قرار است امتیاز هوادار را بخرد گفت: در مورد سهمیه خریدن من خبری ندارم و نمی‌دانم در چه مرحله ای هستند. واقعاً حیف است سایپا با آن همه امکانات و با آن مجموعه سقوط و در لیگ یک بازی کند. هنوز هم باورم نمی شود که سقوط کرده. خودم نمی‌ خواستم که به حواشی ورود کنم وگرنه آن موقع میخواستم مصاحبه کنم مسائلی را بگویم که شاید اگر می گفتم خودم تباه و اخراج می‌شدم اما تیم سقوط نمی کرد. خیلی ها نمی خواستند بفهمند مشکل تیم کجاست.

مالکی در پایان افزود: قرارداد من با سایپا  یک ساله بود و تمام شد و از لیگ هند و چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم.  امسال می خواهم یک تصمیم درست حسابی برای فوتبالم بگیرم. زمانی که در شاهین بوشهر بودم هشت گل زدم و بهترین آمار را داشتم این در حالی است که یک نیم فصل بازی نکردم و امسال هم از لحاظ تعداد بازی و آمار نسبتاً خوب بود. من امسال در چهار پست برای سایپا بازی کردم و یک پست ثابت نداشتم حتی در پست دفاع چپ هم برای سایپا به میدان رفتم. انشالله که یک تصمیم خوب در ادامه می‌گیرم و در ضمن این را بگویم که هدف من برای سال جدید با آقای گلی است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز