خبرگزاری کار ایران

شکوری: بر اساس شایستگی بازیکنان پرداختی ها را تعیین می‌کنیم/ منعی برای گرفتن بازیکن از استقلال نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۸۳۷

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد قرارداد بازیکنان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری، سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره بحث افزایش ارقام قراردادها گفت: درباره این موضوع تیم ما سعی کرده آن بالانس تیمی حفظ شود و مثل تیم‌‎های دیگر ارقام عجیب به بازیکنان پرداخت نمی کند. بازیکنان ما ارقامی که می گیرند بر اساس شایستگی‌شان است و آن ارقامی که در بازار وجود دارد و شنیده می شود در تیم ما نمی توان حتی به آن فکر کرد. ارتباطی که بین بازیکنان کادرفنی و مدیریت باشگاه برقرار است، با توجه به شرایط سنی که ما داریم یک رابطه صمیمی را شکل داده است که باعث شده آرزوی هر تیمی باشد.

وی ادامه داد: ارقام قرارداد ما شفاف است و حرفی که فصل گذشته در خصوص افشای رقم قرارداد زدیم امسال هم تکرار می کنیم و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. بازار است و برخی تیم‌ها ارقام عجیبی پرداخت می کنند و بودجه عجیبی دارند و وحشتناک هزینه می کنند. بچه‌های ما اما به تیم عرق دارند و به کسانی که از جمع ما جدا شدند هم خسته نباشید می گوییم. آنها هم تلاش زیادی کردند و افتخارآفرینی کردند و قهرمان شدند. ما امیدمان به آینده است و امیدوارم در آینده هم به بهترین نتیجه بگیریم.

سخنگوی پرسپولیس درباره واکنش یحیی گل محمدی به موضوع امیدواری این باشگاه برای تکرار موفقیت در لیگ و خصوصا قهرمانی در آسیا در شرایطی که آنها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و از آن با کنایه "نفس ابراهیم شکوری از جای گرم بلند می‌شود" واکنش نشان داده بود، گفت: آقای گل محمدی کاملا با خنده این حرف را زدند. فکر می کنم به شوخی این حرف را زدند. چیز منطقی است تیمی که 5 دوره قهرمان لیگ شده و دو بار هم به فینال رسیده، باید تیمش را برای قهرمانی ببندد و برای قهرمانی آسیا. خدا را شکر ارتباط خوب، نزدیک و صمیمانه و حرفه ای در باشگاه پرسپولیس وجود دارد. ما در عین رفاقت رفتار حرفه ای هم داریم. تیم ما تیمی بدون حاشیه است و به خاطر کادر توانمند و بازیکنان خوب است.

شکوری درباره اینکه قرار بود امروز مراحل واگذاری بخش اسپانسری این باشگاه دنبال شود گفت: قرار است یک پروسه قانونی را دنبال کنیم. این بحث باید در شرایط مزایده قرار گیرد تا هیچ حرف و حدیثی وجود نداشته باشد. وقتی مزایده باشد همه چیز شفاف است و این بهترین راه است که باشگاه پرسپولیس دنبال کند. امیدوارم طی روزهای آینده این پروسه دنبال شود.

وی درباره احتمال جذب بازیکن از باشگاه رقیب گفت: نقل و انتقالات است و ما هیچ منعی برای جذب وجود ندارد اما ما بر اساس نیاز کادرفنی نقل و انتقالات را دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز