خبرگزاری کار ایران

امیدواری پرسپولیسی ها به پیروزی در پرونده شکایت النصر

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۷۲۵

جلسه استماع غیرحضوی رسیدگی به شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، النصر عربستان که در فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در مرحله نیمه نهایی مقابل پرسپولیس شکست خورد و از صعود به فینال این رقابت‌ها ناکام ماند، در شکایتی از نماینده ایران مدعی شد که این باشگاه قرارداد بازیکنان خود را به صورت غیرقانونی و بعد از مهلت نقل و انتقالاتی در بازه محرومیت به ثبت رسانده است.

این شکایت تاکنون در چند مرحله از سوی این باشگاه عربستانی دنبال شده و اکنون نیز در مرحله پایانی قرار است توسط دادگاه عالی ورزش دنبال شود. طبق اعلام باشگاه پرسپولیس این جلسه فردا برگزار خواهد شد و این باشگاه دفاعیات خود را ارائه خواهد داد.

امیر حسینی معاون حقوقی و بین الملل باشگاه پرسپولیس در این زمینه می‌گوید: وی درباره وضعیت پیگیری شکایت النصر عربستان گفت: در مجامع و دادگاه هایی که این شکایت رفته بی نتیجه مانده است و تا به حال رای به نفع باشگاه بوده و امیدواریم در دادگاه عالی ورزش هم به همین شکل باشد. ما جلسه استماع را به صورت آنلاین پیش رو خواهیم داشت که با حضور نمایندگان النصر و ما خواهد بود. دفاعیه خودمان را ارائه خواهیم ماند و باید منتظر رای دادگاه عالی ورزش خواهیم بود. جلسه استماع شکایت النصر فردا خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز