خبرگزاری کار ایران

مظاهری: طبیعی است که پیشنهاد داشته باشم/ قول دادند مشکلات برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۰۶۶۰

گلر تیم استقلال در مورد شرایط ادامه همکاری با باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، رشید مظاهری، دروازه بان تیم استقلال که ساعاتی پیش برای مذاکره با مدیران استقلال در ساختمان این باشگاه حضور پیدا کرده بود در حین خروج در جمع خبرنگاران گفت: ما یک جلسه خصوصی خیلی خوب با آقا فرهاد و آقا فرزاد داشتیم. خدا را شکر همه چیز خوب بود و روند مثبتی داشت.

وی در واکنش به این سوال که آیا شما را فصل بعد در استقلال خواهیم دید گفت: در این که من دوست دارم در استقلال باشم هیچ شکی نیست. فقط یک سری مشکلات است که با صحبت هایی که با آقا فرهاد داشتیم قول هایی داده شد و انشالله طی روزهای آینده عملی می شود تا با قدرت سر تمرینات حاضر شویم.

دروازه بان استقلال در مورد شایعاتی که در خصوص کم شدن بخشی از مبلغ قراردادش به دلیل حضور در کمیته انضباطی باشگاه مطرح شده و از آن به عنوان اختلاف او با باشگاه استقلال یاد می شود گفت: اصلا نمی خواهم در مورد این مسائل صحبت کنم.

مظاهری در پاسخ به این موضوع که باشگاه مدعی است شما 60 درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده اید گفت: الان من چرا باید بیایم و مشکلات باشگاه را بگویم؟! مشکلات قرارداد خودم را چرا باید بگویم؟

پیشنهادات سپاهان و گل گهر و دیگر باشگاه ها به مظاهری که موجب نگرانی هواداران استقلال شده سوال بعدی از دروازه بان آبی ها بود که او این گونه به آن پاسخ داد: الان من نباید پیشنهاد داشته باشم؟

دروازه بان استقلال در پایان تاکید کرد: ما آمدیم اینجا و مذاکرات خیلی خوبی داشتیم و امیدوارم مشکلاتمان امروز و فردا حل شود. نظم خوبی را در باشگاه دیدم و به امید خدا با قدرت سر تمرینات حاضر می شویم. من هم فعلا یک سال با استقلال قرارداد دارم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز