خبرگزاری کار ایران

رییس فدراسیون قایقرانی: جوانی و تخصص دو شاخصه ی مهم دکتر سجادی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۹۸۹

سهرابیان گفت: دکتر سجادی با داشتن دو ویژگی جوانی و متخصص‌بودن می‌تواند بهترین گزینه برای تصدی وزارت ورزش و جوانان باشد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت و جوانان، سهرابیان اظهار داشت: رییس جمهور در برنامه‌ها و سخنرانی‌های متعددی که داشتند بر دو ویژگی جوان‌گرایی و بهره‌مندی از افراد متخصص در کابینه دولت خود تاکید داشتند که خوشبختانه با انتخاب دکتر سجادی در حوزه ورزش، این مهم تحقق یافت.

وی با ابراز خوشحالی از پیشنهاد دکتر سجادی به‌عنوان وزیر ورزش و جوانان توسط ایت‌الله رییسی تصریح کرد: حضور ایشان قوت قلبی برای ورزشی‌ها و جوانان است چرا که دکتر سجادی با تمام ابعاد این حوزه آشنا هستند.

رییس فدراسیون قایقرانی در ادامه توضیح داد که دکتر سجادی به‌عنوان ورزشکار، مدرس دانشگاه در علوم ورزشی به‌ویژه مدیریت ورزشی و مدیر، سال‌ها در این بخش فعال بودند و احراز بهترین عنوان در المپیک لندن توسط کاروان ورزشی درحالی به‌دست آمد که ایشان معاونت ورزش قهرمانی را عهده‌دار بود.

او برنامه‌های ارایه شده توسط دکتر سجادی را قابل توجه و تعمق خواند و گفت: با بهره‌مندی از مدیران با تجربه، متبحر ومتخص می‌توان به نتایج بسیار خوبی در بخش‌های همگانی، قهرمانی، حرفه ای و توسعه زیرساخت‌ها دست پیدا کرد.

این استاد دانشگاه بیان کرد: توسعه ورزش همگانی و توجه به توسعه فضاهای ورزشی برای عموم مردم جامعه یکی از مواردی است که به اعتقاد من باید بیش از پیش و مطابق تاکید قانون اساسی مورد توجه قرار بگیرد.

وی در ادامه افزود: واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی برای درآمد‌زایی بیشتر حتی اقشار متوسط جامعه را هم از بهره‌مندی از این اماکن محروم ساخته است بنابراین وقتی فضای مناسب ورزشی به‌عناوین مختلف از دسترس عموم دور شود جامعه به سمت فرتوت شدن وخمیدگی پیش می‌رود.

این پیش‌کسوت ورزش کشورمان در ادامه یادآور شد: سلامت محوری با هدف نشاط اجتماعی تنها با ورزش محقق می‌شود و امیدوارم رویکرد ورزش رایگان برای عموم جامعه در دستور کار قرار بگیرد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش بسترسازی برای توسعه ورزش قهرمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: دکتر سجادی باتوجه به اینکه خود یکی از قهرمانان به‌نام ورزش کشور و افتخارآفرین بودند با کم و کیف این حوزه و مشکلاتش آشنا هستند و می‌توانند درهدایت این حوزه بسیار تاثیرگذار باشند.

او درادامه گفت: رشته‌های پرمدال در برنامه‌های دکتر سجادی مورد تاکید قرار گرفته است و چنانچه این موضوع همانند آن زمان که ایشان معاونت ورزش قهرمانی را عهده‌دار بودند محقق شود به‌طورقطع شاهد حضور پررنگ ورزشکاران‌مان در رنکینگ‌های جهانی، المپیک‌ها و بازی‌های آسیایی خواهیم بود.

او بیان کرد: برنامه‌ریزی برای رشته‌های پایه و پرمدال باید در پایان هرالمپیک و یا بازی‌های آسیایی مورد توجه قرار بگیرد نه در آستانه المپیک‌ها و تنها به‌منظور حضور. بلکه باید، هدف کسب موفقیت و پیروزی باشد بنابراین از هم‌اکنون باید برای بازی‌های پاریس برنامه‌ریزی کنیم.

رییس فدراسیون قایقرانی در ادامه از سجادی به‌عنوان فردی شناخته شده در عرصه بین‌الملل یاد کرد و گفت: ایشان با وجهه مقبولشان می‌تواند فضا را برای بهره‌مندی از استعدادها، تجربیات دانش فنی و پتانسیل‌های ورزشی فرزندان این سرزمین که در خارج از کشور هستند مهیا کند.

سهرابیان تصریح کرد: دکتر سجادی با پیشینه ورزشی که با افتخار مدال‌آوری نیز همراه بوده است علاوه بر مقبولیت در جامعه ورزش می‌تواند اعتماد زیرمجموعه خود را داشته باشد چون در اصل خودشان درد کشیده ورزش هستند. حداقل اینکه پاسخگوی اعضا خانواده خود با یک تلفن خواهند بود.

او نمایندگان ورزش را خطاب قرارداد و گفت: من مطمئن هستم نمایندگان مردم اعم از اصولگرا، اصلاح‌طلب و... با نگرش فراجناحی، خواست مردم، جوانان و خانواده‌ی ورزش را در انتخاب‌شان مورد توجه قرار خواهند داد و نسبت به وزیر پیشنهادی نگاهی از جنس خانواده ورزش و جوانان خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز