خبرگزاری کار ایران

امیری: سایر بازیکنان هم به زودی با پرسپولیس تمدید می‌کنند/ می‌خواهیم این بار قهرمانی آسیا را تقدیم هوا الان کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۸۶۰

وینگر باشگاه پرسپولیس از قرارداد سه ساله با این تیم خبر داد.

به گزارش ایلنا وحید امیری پس از تمدید قرارداد با پرسپولیس اظهار داشت: تاسوعا و عاشورای حسینی را به مردم عزیز کشورم تسلیت می‌گویم. خدا را شکر که این سعادت نصیب من شد تا قرارداد سه ساله ببندم و امیدوارم این موضوع هم باعث خیر و برکت برای من و هم باشگاه باشد.

وی ادامه داد: امیدوارم موفقیت‌های چند سال اخیر را تداوم ببخشیم و انشاالله نتایج در خور نام پرسپولیس کسب کنیم.

امیری در رابطه به اینکه آیا دیگر بازیکنان پرسپولیس هم برای تمدید قرارداد راهی باشگاه می‌شوند و او ارتباطی با آنها در این زمینه داشته گفت: بله، انشاالله خواهند آمد. من دو سه روز پیش با باشگاه صحبت های اولیه را داشتم اما به دلیل تاسوعا و عاشورا امروز ‌هماهنگی حضورم شد. تا جایی که من از دیگر بازیکنان خبر دارم انشاالله فکر کنم تا ۳-۲ روز آینده در باشگاه برای تمدید قرارداد حاضر شوند.

امیری در واکنش به اینکه شرایط پرسپولیس را در فصل آینده چطور ارزیابی می‌کند گفت: قهرمانی همیشه سخت است و تلاش و زحمت می‌خواهد.اما من هم به کادرفنی و هم بازیکنان ایمان دارم و مطمئنم که با تلاش و زحمت بیشتر این قهرمانی را تکرار خواهیم کرد اما چیز ساده‌ای نیست.

امیری درباره شرایط این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: یکی از اهداف شخصی خودم هم بازی‌های آسیایی است. امیدوارم آن چیز که هواداران پرسپولیس لایق آن هستند و به آن نرسیدند و  امیدوارم این هدیه را تقدیم آنها کنیم. کار کار خیلی سختی است. ما تلاش خواهیم کرد ‌و امیدوارم با این زحمت بیشتر و حمایت به آن چیزی که می خواهیم برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز