خبرگزاری کار ایران

طاهرخانی: مطهری مربی خوب و بزرگی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۲۸۳

مدافع تیم نساجی در مورد شروع تمرینات تیمش صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شاهین طاهرخانی در مورد استارت تیم‌شان زودتر از بقیه تیم‌ها بیان کرد: بعد از قهرمانی در جام حذفی باید برای سوپرجام زودتر شروع می‌کردیم و جزو اولین تیم‌های شروع کننده هستیم. هدف‌مان در وهله اول قهرمانی در سوپرکاپ است و امیدوارم آن اتفاق خوب برای‌مان بیفتد. 

او در مورد پیشبینی روند نساجی با حمید مطهری گفت: اولین سالی که به بزرگسالان آمدم آقای مطهری مربی پیکان بود و من را از امیدها به بزرگسالان آوردند و اتفاق خوب فوتبالی‌ام را آقای مطهری رقم زدند. صد در صد ایشان مربی بزرگ و کاربلدی است.

طاهرخانی در مورد بالا رفتن توقعات از نساجی اظهار داشت: انتظارات بالا رفته و فکر می‌کنم این فصل بازی‌های‌مان در قائمشهر و با هواداران باشد و تلاش می‌کنیم نتایج بهتری را در لیگ بگیریم و دوباره قهرمانی حذفی را تکرار کنیم.

مدافع نساجی در خصوص بحث سقف قراردادها بیان کرد: من اطلاعی از سقف و قراردادها ندارم اما شرایط طوری شده که برای بازیکنان و خانواده‌های‌شان سخت است. باید نه آن طور باشد که به باشگاه‌ها به خصوص در بخش خصوصی فشار بیاید و نه طوری که شرایط سخت برای بازیکنان سخت شود. اینطور نباشد که کار برای بازیکن سخت باشد و بخواهد از جیب هزینه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز