خبرگزاری کار ایران

امیدوارم ذوب آهن به سرنوشت دو فصل اخیر دچار نشود

حدادی فر: خوشحالم اتفاق بدی برای تیم رخ نداد/ تارتار انتخاب خوبی برای نیمکت ذوب آهن بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۸۷۸۳

کاپیتان ذوب آهن در مورد پایان فصل سخت این تیم صحبت کرد.

قاسم حدادی‌فر در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت مصدومیت خودش اظهار داشت: خدا را شکر چهار ماه دوران نقاهت خودم را پشت سر گذاشتم و شرایطم رو به بهبود است و به زودی کارهای آماده‌سازی را شروع می‌کنم و به امید خدا فکر می‌کنم تا شروع فصل جدید آماده حضور در میادین شوم.

 

حدادی‌فر در مورد پایان فصل سخت ذوب آهن با ماندن در لیگ توضیح داد: بهتر است اینطور بگویم که دو فصل سخت برای ذوب آهن رقم خورد که امسال شرایط خیلی خیلی سخت تر شد و در نهایت خدا را شکر اتفاق بدتری رخ نداد و تیم در لیگ برتر ماندنی شد. اتفاق خوبی که رخ داده این است که مدیریت باشگاه سریع تکلیف کادرفنی را مشخص کرد و فرصت خوبی برای جمع کردن تیم وجود دارد و امیدوارم با یک برنامه ریزی درست و اصولی تیم خوبی برای فصل جدید بسته شود و اگر خدای نکرده بخواهیم مثل دو فصل گذشته باشیم به مشکل می‌خوریم.

وی در مورد انتخاب مهدی تارتار به عنوان سرمربی ذوب آهن توضیح داد: آقای تارتار مربی کارنامه داری است و همیشه در تیم‌هایی که بوده با توجه به بضاعت تیم نتایج خیلی خوبی گرفته است. جا دارد از آقای حسینی هم تشکر کنم که در شرایط سختی به کمک ذوب آهن آمد و جنگید و رشادت به خرج داد و در مدت حضورش توانست تاثیر خوبی روی تیم بگذارد. برای آقای تارتار در فصل جدید با ذوب آهن آرزوی موفقیت دارم.

حدادی فر در مورد اینکه مانند دو فصل اخیر تعداد زیادی از ستاره‌های ذوب‌آهن مورد توجه باشگاه های دیگر قرار گرفته اند، توضیح داد: به نکته خوبی اشاره کردید. در سال‌های اخیر ذوب آهن بازیکنان خوبی معرفی می‌کند و در پایان فصل اکثر ستاره‌های تیم جدا می‌شوند و همین باعث نتایج ضعیف می‌شود. باید ذوب آهن هم مثل سایر باشگاه ها اسکلت خودش را حفظ کند و اگر بازیکنی از دست می‌دهد جانشین مناسبی به جایش جذب شود.

وی در پایان گفت: از هواداران ذوب آهن بابت سختی‌هایی که در این دو سال کشیدند و تیم را حمایت کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم هرچه زودتر با پایان کرونا دوباره دوباره در ورزشگاه بتوانند تیم محبوبشان را تشویق کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز