خبرگزاری کار ایران

حسن روشن: استقلال باید بکوید و از اول بسازد / خانه تکانی اساسی نیاز است

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۷۳۳۰

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم باید یک خانه تکانی اساسی داشته باشد.

به گزارش ایلنا، حسن روشن پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم با وجود اینکه بدون جام فصل را به پایان رسانده باید یک خانه تکانی اساسی داشته باشد و تغییرات جدی و کارسازی را با نظر کادرفنی ایجاد کند.

فصل برای استقلال بدون جام تمام شد؟

من از عملکرد فرهاد مجیدی دفاع کردم و هنوز هم سر حرفم هستم. در مجموع عملکرد فرهاد و کادر او مثبت است. نکته مهم در این رابطه این است که اگر کاری را به اشتباه انجام بدهید و به نتیجه برسید این یک اتفاق ناگوار است. برای یک سری باشگاه ها که در تاریخ لیگ برتر و پایین تر داشتیم که یک سالی آمده اند و جامی را گرفته اند که مال آنها نبود و بخاطر برنامه ریزی و عملکرد فوق العاده آنها نبوده بلکه چیزهایی سر جایش نبود و آنها جام گرفتند. شرایط استقلال هم تقریبا همینطور بود اما این وضعیت برای استقلال خوب نیست.

از سوی هواداران به عملکرد مدیریت باشگاه انتقاد می‌شود.

امسال در بیست دوره لیگ برتر جزو بدترین سال های مدیریتی باشگاه بود. اگر این تیم هم از آسیا صعود می کرد و هم سهمیه می گرفت و هم جام می آورد شاید این بدعتی در این باشگاه می شد و فکر می کنم هواداران واقعی استقلال باید این را به فال نیک بگیرند و بگذاریم کار از ریشه درست شود. این باشگاه مشکلاتی اساسی دارد. اخبار منفی از استقلال زیاد است و مطمئن باشید اگر به همین صورت ادامه بهتر است مجیدی از استقلال جدا شود. اگر باشگاه نخواهد کاری در فصل نقل و انتقالات انجام بدهد شرایط واقعا سخت می شود.

از فرهاد مجیدی حمایت می‌کنید؟

بله، فرهاد در شروع کار خود قرار دارد و این شروع مربیگری او است و شکست‌های پشت سر هم ممکن است او را دلسرد کند و چند سال این مربی را عقب بیندازد. همانطور که این قهرمانی مشکلاتی را داشت ولی برای زندگی مربیگری فرهاد پرش و جهشی فوق العاده بود که اتفاق نیفتاد. من بعد از شکست استقلال مقابل فولاد غمی در چهره مجیدی دیدم که واقعا ناراحت کننده بود. مجیدی طی این ماه‌ها به تنهایی بار استقلال را بر دوش کشیده بود و از شخصیت و توان و محبوبیت خود استفاده کرده و استقلال را به دندان کشیده بود اما با 2 ضربه پنالتی همه چیز برایش بر باد رفت.

تیم نیاز به تغییرات اساسی دارد؟

به نظرم بله، استقلال به یک خانه تکانی عمیق نیاز دارد. استقلال باید بکوید و از اول بسازد و به تغییراتی گسترده نیاز دارد. خارجی ها هیچ کمکی نکرده اند امروز فرهاد در دو سه ساله نشان داده خارجی های خوبی می آورد. باشگاه استقلال این پتانسیل را دارد و می تواند یکی دو خارجی بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز