خبرگزاری کار ایران

اسفندیارپور: محرومیت طولانی مدت قلعه‌نویی باعث قطع همکاری ما با او نخواهد شد/ دلیلی برای جریمه ما وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۷۸۸

مدیرعامل باشگاه گل گهر نسبت به حکم کمیته انضباطی واکنش نشان داد.

محمد اسفندیارپور در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص محرومیت اعمال شده از سوی فدراسیون فوتبال علیه مربیان این تیم اظهار داشت: این حکم مورد تایید ما نیست و در حال پیگیری و بررسی موارد مربوط به آن هستیم. ما تحت یک کار گروهی مشغول پیگیری هستیم و تصمیم خواهیم گرفت و اعتراض خودمان را نسبت به این حکم ارائه خواهیم کرد.

وی در مورد جریمه نقدی سنگین این باشگاه هم گفت: ما دلیل صدور این حکم را نمی‌دانیم. واقعاً نمی‌دانیم چه تخلفی از سمت باشگاه ما سر زده است و اینکه چه زمانی از ما توضیح خواستند که نسبت به آن قانع نشده باشند که این تصمیم را گرفتند. هیچ دلیلی برای جریمه تیم ما وجود ندارد و پیگیر آن هستیم.

مدیرعامل گل گهر در مورد اینکه با توجه به محرومیت طولانی مدت امیر قلعه‌نویی احتمال قطع همکاری با او وجود دارد یا نه گفت: این موضوع تاثیری در همکاری ما با قلعه‌نویی ندارد. ما قراردادی با ایشان امضا کردیم و قصد داریم به این همکاری ارائه دهیم و ایشان را مورد حمایت قرار می‌دهیم. برنامه‌های زیادی با حضور آقای قلعه‌نویی داریم و موضوع محرومیت او را هم پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز