خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه کمیته فنی باشگاه آلومینیوم اراک با حضور علیرضا منصوریان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۹۴۱

جلسه کمیته فنی باشگاه آلومینیوم اراک با حضور علیرضا منصوریان سرمربی تیم امروز شنبه (۱۶ مرداد ) در محل دفتر مدیرعامل باشگاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک ، در‌ این جلسه که بیش از ۷ ساعت به طول انجامید ، اعضای کمیته فنی سوالات خود را در خصوص وضعیت تیم ، نتایج بدست آمده ، آخرین وضعیت بازیکنان و همه موارد مربوط به شرایط تیم مطرح کردند و علیرضا منصوریان در ادامه به تمامی سوالات مطرح شده پاسخ داد و نکات خود را در مورد وضعیت تیم به کمیته فنی ارائه نمود و درنهایت این جلسه با بررسی همه مسائل مربوط به تیم فوتبال آلومینیوم اراک به پایان رسید.

در‌ادامه مقرر شد کمیته فنی باشگاه در اسرع وقت نتیجه گفتگوهای این جلسه را به مدیر عامل باشگاه اعلام نماید.

همچنین قرار است روز دوشنبه (۱۸ مرداد ) جلسه هیات مدیره باشگاه تشکیل و در نهایت در خصوص کادر فنی تیم تصمیم گیری شود و پس از آن مراحل جذب بازیکن و تشکیل اردو جهت حضور قدرتمند در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر آغاز شود.

گفتنی است برای بررسی وضعیت سرمربی و کادر فنی تیم فوتبال آلومینیوم اراک جهت حضور در فصل جدید لیگ برتر توسط کمیته فنی که از کارشناسان با سابقه و حرفه ای فوتبال استان مرکزی هستند برای نخستین بار صورت میگیرد ، که این مسئله نشان دهنده این است کار تیمی و خرد جمعی در مجموعه باشگاه در اولویت قرار دارد و در طول فصل نیز جلسات کمیته فنی جهت بررسی و نظارت بر عملکرد کادر فنی به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز