خبرگزاری کار ایران

در حاشیه المپیک؛

چاقو زدن 10 مسافر در قطار توکیو؛ مظنون بازداشت شد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۴۵۴۶

حمله یک مرد 36 ساله به مسافران قطاری در حوالی توکیو، توجه اخبار پیرامون المپیک ژاپن را به خود جلب کرده است.

به گزارش ایلنا، به گفته پلیس، فردی روز شنبه پس از آنکه ادعا می‌شود جمعه شب 10 مسافر قطار مسافری راه آهن اوداکیو در توکیو را با چاقو زخمی کرد، دستگیر شد.

یوسوکه تسوشیما، 36 ساله، به تلاش برای قتل زن 20 ساله‌ای با چاقو متهم شد. قربانی، که در وضعیت وخیمی به سر می برد، از ناحیه کمر و سینه دچار زخم های متعدد شد، در حالی که نه نفر دیگر - چهار زن و پنج مرد - نیز در این حمله زخمی شده‌اند.

اداره پلیس مترو در ابتدا گفت که یک زن و هشت مرد در حمله قطار مجروح شدند، اما بعداً گفت که در مجموع 10 مسافر قطار عازم شینجوکو زخمی شدند.

تسوشیما به حمله اعتراف کرد و به پلیس گفت: "من در شش سال گذشته می‌خواستم یک زن خوش چهره را بکشم؛ هر کسی خوب بود!" پلیس همچنین به نقل از وی گفت: "من فکر می‌کردم می توانم تعداد زیادی از مردم را بکشم زیرا هیچ فضایی برای فرار در قطار وجود ندارد!"

در زمان حادثه، چند صد مسافر در قطار بودند و راننده پس از شنیدن صداهای بلند از واگن های قطار، آن را متوقف کرد. پس از حمله که حوالی ساعت 8:30 شب رخ داد، به گفته منابع تحقیقی، تسوشیما فرار کرد و بعداً توسط پلیس در مغازه‌ای در نزدیکی سوگینامی ورد بازداشت شد.

به گفته این منابع، یکی از کارگران فروشگاه با پلیس تماس گرفت و گفت: "من مظنون حادثه ای هستم که توسط رسانه های خبری گزارش شده است. از فرار خسته شده ام."  آن‌ها افزودند که مرد اسلحه و تلفن همراه را در قطار رها کرده است.

 این حادثه باعث شد تا شرکت راه آهن اوداکیو به طور موقت فعالیت قطار بین ایستگاه شینجوکو در توکیو و ایستگاه موکوگائوکا-یوئن در کاوازاکی، استان کاناگاوا را متوقف کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز