خبرگزاری کار ایران

کارشکنی علیه قهرمان ایرانی؛

ترس چینی‌ها از مقابله با الهه منصوریان

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۰۰۲

مسابقه الهه منصوریان با حریف چینی برای بار چندم به تعویق افتاد.

به گزارش ایلنا، در حالیکه قرار بود مسابقه حساس الهه منصوریان با لی‌مینگ‌روی (ملقب به دختر معجزه wlf) جمعه برگزار شود، این دیدار برای چندمین‌بار به تاریخ دیگری موکول شد.

منصوریان که در مسابقه قبلی یکی از سوپراستارهای مطرح کشور چین را در سازمان wlf به سختی شکست داده بود،منتظر رویارویی با قهرمان سابق و صاحب کمربند wlf بود.اما در کمال ناباوری مسئولان این سازمان برای چندمین بار زمان برگزاری این مسابقه را به تاریخ دیگری موکول کردند.

هرچند که قرار بود الهه دو هفته پس از مسابقه قبلی به میدان برود،اما چینی‌ها زمان مسابقه را به 31/7/2021 تغییر دادند.پس از این برای بار چندم زمان مسابقه عوض شد و از الهه خواستند تا در تاریخ 6/8/2021 (جمعه همین هفته) به مصاف لی‌مینگ‌روی برود.اما این پایان ماجرا نبود چون مسئولان wlf در اقدامی بسیار عجیب اعلام کردند که زمان برگزاری این مسابقه از 6/8/2021 به 25/9/2021 موکول شده است که این اتفاق تا به حال در تاریخ سازمان wlf رخ نداده بود.

لی‌مینگ‌روی که در سال 2019 کمربند wlf را به دست آورده بود،در نوامبر 2020 در دفاع از کمربند قهرمانی شکست خورد و این کمربند را از دست داد.

درحالیکه حتی پوستر برگزاری این مسابقه پخش شده بود و ورزشگاه شهر henan نیز آماده برگزاری این مصاف بزرگ شده بود،مسولان wlf برای چندمین‌بار آب سردی بر پیکر الهه منصوریان ریختند تا او در اوج آمادگی پایش به رینگ نرسد.

آنطور که در این مورد شنیدیم دلیل این اتفاقها،نگرانی چینی‌ها از عدم آمادگی لی‌مینگ‌روی و شکست احتمالی قهرمانشان است و میترسند که صاحب قبلی کمربند را در این شرایط به مصاف الهه بفرستند.مربی چینی و مدیر برنامه‌های الهه از دیروز پیگیر این قضیه شده‌اند و قرار است که طی یکی،دو روز آینده اعتراضشان را به دست مسئولان بلندپایه wlf برسانند.

ترس چینی‌ها از مقابله با الهه منصوریان

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز