خبرگزاری کار ایران

اوضاع سخت گاندو‌ها در نقل و انتقالات: هفت ذوب آهنی به دنبال جدایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۲۳۱۴

هفت نفر از بازیکنان ذوب آهن به دنبال جدایی از این تیم هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال ذوب آهن که یکی از گزینه های سقوط به لیگ دسته اول بود، در نهایت با وجود شکست در هفته پایانی رقابت‌ها با توجه به شکست سنگین سایپا مقابل تراکتور موفق شد در لیگ برتر بماند ولی این پایان کار گاندوها نیست و به نظر می‌رسد روزهای سخت این تیم هنوز از راه نرسیده است.

در حالیکه در ماه‌های اخیر صحبت از تلاش برای ماندن در لیگ برتر و در نهایت بستن یک تیم قدرتمند در نقل و انتقالات و بازگشت به روزهای اوج برای ذوب آهن مطرح بود ولی کار مسئولان باشگاه در پنجره تابستانی بسیار دشوار است چرا که علاوه بر محدودیت بودجه و عدم توانایی رقابت مالی با تیم‌های متمول لیگ، ممکن است مثل هرسال شاهد خروج ستاره های این تیم هم باشیم.

از اصفهان خبر رسید که ۷ بازیکن ذوب آهن در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند و قصد ادامه همکاری ندارند.

وحید محمدزاده، عبدالله حسینی، محمد سلطانی‌مهر، میلاد جهانی و فرشاد محمدی مهر بازیکنانی هستند که از تیم‌های دیگر پیشنهاد دارند و تصمیم به جدایی گرفته اند.

همچنین دو بازیکن خارجی ذوب آهن یعنی دارکو بیدوف و مارکوویچ هم ظاهراً دیگر قصد ماندن در ایران را ندارند.

باید دید باشگاه ذوب آهن چه واکنشی به این موضوع خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز