خبرگزاری کار ایران

ساکی: مسئولین به صنعت نفت رسیدگی کنند/فولاد و مس 20 برابر تیم ما بودجه دارند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۰۸۷۹

هافبک جوان صنعت نفت آبادان از مسئولین تقاضا دارد به این تیم رسیدگی کنند و ادعا می کند که تیم هایی مثل فولاد و مس ۲۰ برابر آن ها بودجه دارند.

به گزارش ایلنا، صنعت نفت آبادان در لیگ بیستم فراز و نشیب زیادی داشت آنها حتی در اوایل فصل جزو تیم‌های مدعی بودند ولی به دلیل اینکه درگیر یکسری مشکلات شدند نتوانستند در مقطعی نتیجه بگیرند حسین ساکی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: عملکرد صنعت نفت اوایل خیلی خوب بود. مشکلات مالی، مصدومیت بازیکنان، عدم تقویت تیم برای نیم فصل دوم باعث شد که تیم ما افت کند و به غیر از این دلایل دیگری هم بود.

او در مورد اینکه مشکلات و مسائل مالی این تیم به کجا رسید ادامه داد: دو سه سال است که صنعت نفت آبادان مشکلات مالی عدیده ای  دارد و ما هم مثل همیشه دعا می‌کنیم که این مشکلات حل شود.

 این بازیکن در مورد عملکرد فردی خودش و تعداد گل و پاس گل عنوان کرد: عملکرد فردی ام بد نبوده. متاسفانه موفق به گلزنی نشدم فقط پاس گل دادم و پنالتی گرفتم.

وی در مورد شادی بعد از گش که توپ را زیر پیراهنش قرار داد و خیلی ها فکر کردند همانند بازیکنی که دارد پدر می شود این کار را انجام داده و بسیار سر و صدا به پا کرد گفت: اکثر بازی های ما زیر باران بود و پرتاب اوت نیز با من است و آن کار فقط برای خشک کردن توپ بود.

ساکی که خودش اصالتاً برای دشت آزادگاناست درباره اینکه به گرمای هوای آبادان عادت دارد یا خیر گفت: ما عادت داریم. خوزستان همیشه در این موقع از فصل به خصوص در نیم فصل دوم خیلی گرم است و بازی کردن واقعا دشوار است و ما هم در این هوا تمرین می‌کنیم و بدنمان تحلیل می رود.

هافبک صنعت نفت آبادان در مورد دیدار با ماشین سازی در هفته پایانی لیگ عنوان کرد:  ما به دنبال پیروزی در این بازی هستیم که تک رقمی شویم و اینکه با تمام قوا مقابل آنها بازی می‌کنیم.

ساکی در پایان افزود: از مسئولین تقاضا می کنم که به تیم صنعت نفت آبادان بپردازند و از همین الان به فکر باشند تا سناریوی تکراری هرسال پیاده نشود. ما یک تیم صنعتی هستیم و تیم دولتی چه فرقی با تیم‌هایی مثل فولاد خوزستان، مس رفسنجان و گل گهر سیرجان می کند؟ آنها ۲۰ برابر ما بودجه دارند حق مردم آبادان این نیست. امکانات ما زیر صفر است. از البسه بگیرید تا پول دادن  وضعیت باشگاه ما اصلا خوب نیست، اصلاً با تیم‌هایی که نام بردم قابل مقایسه نیستیم و از مسئولین می‌خواهم دو دهم آنها به ما رسیدگی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز