خبرگزاری کار ایران

بازیکنان جوان استقلال مقابل نساجی نمره قبولی گرفتند

آتیلا حجازی: استقلال شانس اول قهرمانی در جام حذفی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۹۹۳

پیشکسوت استقلال تهران امیدوار است آبی پوشان برخلاف لیگ برتر یک جام به هواداران هدیه کنند.

به گزارش ایلنا، آتیلا حجازی پیشکسوت استقلال تهران امیدوار است آبی پوشان برخلاف لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی تا آخرین لحظه فینال استوار پیش بروند و در نهایت این فصل یک جام به هواداران هدیه کنند.

بازی استقلال مقابل نساجی چطور بود؟

در مجموع بازی دلچسبی را شاهد بودیم. استقلال در نیمه اول خودش را پیدا نکرده بود و نساجی بازی بهتری ارائه می داد که باعث شد این تیم به گل هم برسد. در نیمه دوم شرایط عوض شد و استقلال برتری خودش را پیدا کرد و به مراتب بهتر از نساجی بود. تعویض هایی که فرهاد مجیدی انجام داد باعث شد استقلال شرایط خوبی پیدا کند و به گل برسد البته بازیکنان جوان این تیم هم توانستند نمره قبولی بگیرند مخصوصا متین کریم زاده که فکر می کنم یکی از بهترین بازیکنان میدان بود.

 بازیکنان استقلال این روزها درگیر مسائل مالی هستند و خارج از زمین تمرکز ندارند؟

این مسائل روی کیفیت تیم بی تاثیر نیست. انگیزه بازیکنان استقلال در این دیدار زیاد بود البته که بیشتر توجه آن‌ها به بازی جام حذفی است چرا که تقریبا شانس خود را برای قهرمانی از دست داده بودند و کسب سهمیه آن ها برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا قطعی شده بود.

در این بین اما رابطه بازیکنان با مجیدی خوب است؟

خوشبختانه رابطه خوبی بین مجیدی و بازیکنان وجود دارد که همین عامل انگیزه آن‌هاست و علاوه بر این به خاطر رضایت هوادران بازی های را با پیروزی پشت سر می گذارند. تیم نساجی دوست داشت حداقل بازی را با مساوی به پایان برساند اما از نظر مهره‌ای قابل مقایسه با استقلال نیست و نتوانست امتیازی را کسب کند.

شانس قهرمانی تیم در جام حذفی چقدر است؟

اگر اتفاق خاصی رخ ندهد استقلال شانس اول قهرمانی در جام حذفی است. مجیدی و تیمش برابر پرسپولیس نشان دادند که چه اندازه برای کسب عنوان قهرمانی انگیزه دارند. برتری در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس کار سختی بود اما آنها به خوبی از عهده آن برآمدند و موفق شدند به نیمه نهایی صعود کنند که باید بیشتر مراقب باشند تا اتفاقات سال گذشته رقم نخورد و بتوانند تا لحظه آخر در بازی فینال استوار باشند تا یک جام را به امید خدا به هواداران هدیه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز