خبرگزاری کار ایران

آغاز مرحله جدید اردو تیم ملی آقایان با حضور نفرات برتر انتخابی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۵۸۲

مرحله جدید اردوی تیم ملی با حضور ۱۲ نفر برتر انتخابی درون اردویی و سجاد گنج زاده المپیکی کاراته کشورمان از فردا آغاز می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کاراته، آخرین مرحله اردوی اماده سازه برای المپیک توکیو و اولین مرحله اردوی تیم ملی با حضور ۱۲ نفر برتر در مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی از عصر فردا  در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.

این مرحله از اردو از فردا ساعت ۱۸ با انجام تست پی سی آر آغاز می شود و نفرات دعوت شده به این اردو عصر فردا حتما در آکادمی ملی المپیک باید حضور داشته باشند.

پوریا اقدسی و جواد رنجبر دو نفر وزن منفی ۵۵، علی مسکینی و مجید حسن نیا دو نفر برتر وزن منفی ۶۰، مرتضی نعمتی و سید علی کریمی دو نفر برتر وزن منفی ۶۷، مهدی شهگل و علی رحیمی دو نفر برتر وزن منفی ۷۵، کیوان بابان و علی اکبر دستجانی دو نفر برتر وزن منفی ۸۴، مهدی عاشوری و صادق سنچولی دو نفر برتر وزن مثبت ۸۴ هستند و همچنین این نفرات از ۱۲ استان مختلف کشورمان هستند که به همراه سجاد گنج زاده کاراته کا المپیکی کشورمان و نفرات قبلی که در اردو حضور داشتند این مرحله آغاز می شود.

مرحله جدید اردوی تیم ملی تا ۱۲ مرداد ادامه خواهد داشت و سجاد گنج زاده کاراته کا المپیکی کشورمان که روز ۱۶ مرداد روی تاتامی توکیو خواهد رفت، جمعه هشتم مرداد به المپیک توکیو اعزام‌ می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز