خبرگزاری کار ایران

مشعل بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰

حمل مشعل المپیک در ژاپن از استان شمال شرقی فوکوشیما آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۷۶۶

مشعل بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ ساعاتی قبل از آغاز مراسم افتتاحیه در آخرین دقایق تور ۱۵روزه‌ی خود در سراسر ژاپن، خارج از جاده‌ها و دور از مردم، ساکت و آرام در پایتخت ژاپن به مسیرخود پایان داد.

به گزارش ایلنا، فرماندار توکیو ، یوریکو کویکه در یک مراسم مختصر به مناسبت ورود مشعل المپیک قبل از سفر به استادیوم ملی شرکت کرد. شعله‌ای که از اواخر ماه مارس و توسط حدود ۱۰هزار نفر در سراسر کشور حمل می‌شد، در مراسم افتتاحیه مشعلدان المپیک را روشن می‌کند. 

کویکه در مراسمی که در مقابل ساختمان فرمانداری کلانشهر توکیو، در حدود سه کیلومتری ورزشگاه، گفت: «ما می‌خواهیم اقدامات سخت ضدکرونایی را اجرا کنیم و بازی هایی را ترتیب دهیم که به ورزشکاران از سراسر جهان اجازه می‌دهد شاهکارهای شگفت انگیزی از خود نشان دهند». رئیس #کمیتهملیالمپیک ژاپن یاسوهیرو یاماشیتا از جمله نفراتی بود که مشعل را در محل بدست دو حامل بعدی سپرد. 

اگرچه ۱۲۱ روز برگزاری مراسم حمل مشعل در سراسر کشور با هدف ایجاد شور و نشاط در آستانه بازی‌های المپیک پس از یک سال تعویق به دلیل همه گیری کرونا صورت پذیرفت، اما بخش‌هایی از مسیر آن در جاده‌های عمومی شهرداری‌های ۲۰ استان از ۴۷ استان ژاپن حذف شد. 

حمل مشعل المپیک در ژاپن از استان شمال شرقی فوکوشیما آغاز شد و مشعل داران ۱۲تا۱۰۹ ساله آن را حمل کردند. شعله المپیک در یونان در مراسمی در ماه مارس سال گذشته و بدون تماشاگر روشن شد و بخشی از مراسم در این کشور پس از شروع به دلیل نگرانی از انتشار ویروس لغو شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز