خبرگزاری کار ایران

پورموسوی: ریکانی بیمار بود اما بازی کرد / مس به دنبال یک امتیاز بود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۱۲۴

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان درمورد مصاف با تیم مس رفسنجان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سیروس پورموسوی در نشست خبری پس از مصاف مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: واقعا شرایط سختی در این وضعیت آب و هوایی داشتیم. با توجه به اینکه دست ما واقعا خالی است و تمام توان ما همین بازیکنان هستند، یک تیم خسته را با توجه به فشردگی مسابقات به زمین فرستادیم. مصدومیت‌های زیادی بخاطر این فشردگی بازی‌ها داشتیم که متاسفانه روز گذشته هم ۵-۴ بازیکن سرما خوردند. از طالب ریکانی هم که با وجود بیماری امروز به زمین رفت، تشکر می‌کنم.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: به مس رفسنجان که توانست به خواسته‌اش برسد، تبریک می‌گویم. آنها برای یک امتیاز آمده بودند و چشم به ضدحملات داشتند، اما متاسفانه بخاطر اینکه هافبک وسط ما مصدوم و تعویض شد، با دریافت گل غافلگیر شدیم ولی پس از آن بچه‌های ما نمایش خوبی روی زمین داشتند و در نهایت هم به گل تساوی رسیدیم.

پورموسوی درباره گلایه حریف از عملکرد داور عنوان کرد: ما هم نسبت به سوت‌های داور معترض بودیم، اما آنها تاثیرگذار نبودند و اشتباهات در هر دو طرف وجود داشت که این مورد به بی‌تجربگی داور برمی‌گشت. در برخی مواقع با صدا سوت می‌زد، اما هر دو تیم از داوری ضربه خوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز