خبرگزاری کار ایران

انتظار فشار بیشتری را داشتم؛

فکری: استقلال اگر مدعی قهرمانی است باید بهتر از این بازی کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۷۰۸۸

سرمربی تیمنفت مسجد سلیمان در نشست خبری پس از دیدار برابر استقلال درمورد این دیدار به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش ایلنا، محمود فکری در نشست خبری پس از مصاف با تیم استقلال تهران اظهار داشت:به هر دو تیم خسته نباشید میگویم و به تیم استقلال تبریک میگویم. بازی خیلی خوبی بود، به غیر از 5 دقیقه اول که بچه های ما یک مقدار ترسیده بودند و شاید استادیوم خالی آزادی جو شاید آنها را گرفته بود ولی در مجموع با غیرت بازی کردند. فضا را بستند. بعد از گل پرس از جلو کردیم و اجازه ندادیم استقلال برنامه هایش را پیاده کند.

او ادامه داد: موقعیت چندانی روی دروازه ما ایجاد نکردند و بعد از دریافت گل بچه های ما روان تر بازی کردند و گردش توپ و موقعیت هایی که به وجود آوردیم و تک موقعیتی که به تیرک خورد هم مانع از گلزنی شد. هر دو تیم بازی خوبی ارائه کردند، فکر می کردم استقلال خطرناک تر باشد و فشار بیشتری داشته باشد و بیشتر از این ما را اذیت کند اما در مجموع از تمام بچه ها تشکر می کنم که با وجود مشکلات با غیرت بازی کردند. امیدواریم خودمان را برای بازی با گل گهر آماده کنیم که در بازی خانگی امتیاز بگیریم و به امید خدا تیم مان را در لیگ برتر حفظ کنیم.

فکری درباره اعتراض نیمکت نفت به داوری عنوان کرد: در مجموع تیم داوری خوب بود و خوب کار کردند. مورد خاص چندانی وجود نداشت که در روند بازی تاثیرگذار باشد ولی بیشترین اعتراض روی وقت اضافه بود. نیمه اول فقط در زمانی که آب خوردند 3 دقیقه وقت اضافه گرفتند اما در نیمه دوم 4 وقت اضافه گرفتند! مثلا مقابل پیکان 7 یا 8 دقیقه وقت اضافه گرفتند. از طرف دیگر یک جاهایی استقلالی ها بدشان نمی آمد که وقت را تلف کنند ولی انتظار داشتیم که وقت اضافه بیشتر باشد که به این اعتراض داشتند. به تیم داوری خسته نباشید می گویم و مورد خاصی نبود که نتیجه بازی را تغییر بدهد.

بعد از گل خوردن دفاع کردید آیا از نتیجه راضی بودید؟ محمود فکری در پاسخ به این سوال گفت: برای ما خیلی مهم بود که در درجه اول امتیاز بگیریم و در درجه دوم با توجه به رایطی که در جدول داریم نیاز بود که گل های بیشتری را دریافت نکنیم چون در روز اخر شاید گل شماری هم به ما کمک کند. یکی از برنامه های ما این بود که گل دوم دریافت نکنیم و نظم تیمی مان را حفظ کنیم. در همین نظم تیمی موقعیتی را به وجود آوردیم که ضربه کاشته به تیرک خورد. 

فکری درمورد گفتگو با سیاوش یزدانی گفت: سیاوش به بازیکن ما داد زد و لفظ بدی را به کار برد که من هم با صدای بلند از او خواستم که با بازیکن ما صحبت نکند. داور هم اصطلاحی که به کار برد را شنید و گفت که کار نمیدهم. اگر ما هم سلام هم بگوییم به ما کارت می دهند. بالاخره استقلال است و جای دوری نمی رود(با خنده).

سرمربی نفت درباره گفتگو با کمک داور مسابقه همینطور گفت: نیازی نیست که همه صدای شما را بشوند و ما هم باید به داوری کمک کنیم که داوران آرامش بیشتری داشته باشند چون در آرامش بهتر سوت می زنند و بر اثر فشار اشتباه انجام نمی دهند. اگر به آنها کمک کنیم در واقع به خودمان کمک کردیم. 

سرمربی سابق استقلال درباره رویارویی با این تیم همچنین عنوان کرد: این فوتبال حرفه ای است. ما چندین سال در استقلال بازی کردیم و بعدا دستیار و سرمربی بودیم. قبل از بازی گفتم خیلی جاها مهم است که ما اخلاق را حفظ کنیم و احترام بهم بگذاریم و چه در استقلال باشیم یا نباشیم، احترام وقتی حفظ شود اهمیت دارد. استقلال امروز را فکر می کردم که خیلی بهتر از این بازی کند و فشار بیشتری روی ما بگذارد ولی شاید غیر از چند دقیقه اولی که بچه های ما استرس داشتند، ترس شان ریخت و بازی تقریبا برابر بود و چیز آنچنانی از استقلال ندیدیم. استقلال باید بهتر از این باشد و اگر بخواهد در آسیا بهتر نتیجه بگیرد یا قهرمان جام حذفی شود باید بهتر باشد. من نباید به این سوال جواب می دادم چون همین الان کل دعای خیر استقلالی ها برای ما می فرستند! فضایی به وجود آمده که هر کسی انتقاد می کند به بدترین نحو توهین می کنند و به کسی اجازه نمی دهند. من هم با همین چند کلمه چندین تُن دعای خیر برای ما می فرستند. برای همه انتظار موفقیت و سلامتی داریم.

برتری استقلال به دلیل تفکرات سرمربیان بود یا خلاقیت بازیکنان؟ فکری در این باره گفت: زیاد ما را وارد حاشیه نکنید، بازی را دیدید و کیفیت نفت یا استقلال باید چه باشد؟‌ بیشتر از این وارد حاشیه نشویم، برای دوستان آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز