خبرگزاری کار ایران

بختیاری زاده: ضعیف‌ترین دربی چند سال اخیر را دیدیم / رابطه مجیدی و مددی عذاب آور است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۵۶۶

پیشکسوت استقلال تهران امیدوار است مشکلات بین مدیرعامل و سرمربی این تیم برطرف شود.

به گزارش ایلنا، سهراب بختیاری زاده درمورد بازی دربی استقلال و پرسپولیس در جام حذفی اظهار داشت: اگر بخواهیم در مورد دربی بزرگ صحبت کنیم باید بگوییم در طول ۹۰ بازی نکته خاصی نداشت و در وقت‌های اضافه ما جنب و جوش بیشتری دیدیم. در طول جریان عادی بازی مسائل فنی چندانی نداشت و دیدیم که استقلال فقط یک موقعیت تک به تک داشت. یک بار هم پرسپولیس می‌توانست دروازه استقلال را باز کند.

او ادامه داد: این ضعیف‌ترین دربی چندسال اخیر بود. هر دو تیم دور از انتظار بودند هم استقلال و هم پرسپولیس که این مورد درباره پرسپولیس بیشتر بود. استقلال در بخشی از مسائل فنی و روحی روانی شاداب‌‌تر بود و میل به گلزنی داشت اما انتظاری که از هر دو تیم داشتم برآورده نشد.

بختیاری زاده در مورد شانس قهرمانی استقلال در جام حذفی و مشکلات باشگاه عنوان کرد:  مشکلات استقلال فراوان است. شما ببینید در زمانی که آقای شفر در این تیم بود تنها کافی بود که اسکلت تیم حفظ شود و حرف‌های زیادی برای حضور در آسیا داشت. حتی زمانی که آقای استراماچونی آمدند هم اینگونه بود. حال آقای استراماچونی هم در نظر نگیریم اما دیدیم که بازیکنان در سکوت مدیریت باشگاه را یک به یک ترک می‌کردند. چرا باید اینطور باشد که شما نزدیک به ۸ بازیکن را در یک فصل از دست بدهید و دوباره بخواهید بازیکن جذب کنید.

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: یک سرمربی چه اندازه فرصت دارد که بعد از متلاشی شدن شاکله اصلی یک تیم دوباره بخواهد بازیکن جذب کند و تیمش را متحد کند. امیدوارم که استقلال قهرمان جام حذفی شود، من اینطور فکر می‌کنم که حتی بعد از قهرمانی هم مشکلات استقلال بیشتر شود. تیمی که مشکلات مالی دارد و امکانات کمی دارد یک بحث جداست ولی می‌توان در شرایطی که وضعیت بد اقتصادی هم وجود دارد کارهای بزرگ انجام داد.

بختیاری زاده در مورد مشکلات مدیریتی باشگاه همچنین گفت: البته چیزی که خیلی استقلال را بیشتر عذاب می‌دهد بحث ارتباط مدیریت با سرمربی تیم است. یک زمانی است شما شرایط مالی خوبی ندارید اما ارتباط کادرمدیریتی و کادرفنی خوب است. به نظرم اینکه ارتباط درستی بین مجیدی و مددی وجود ندارد بیشتر عذاب آور است که امیدوارم هر چه زودتر برطرف شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز