خبرگزاری کار ایران

در بازی شهرآورد هیچ بازیکنی به دنبال خطای خشن نیست

رضاوند:جهرمی کری خوانی را با تمسخر اشتباه گرفته بود؛ الان ستاره‌ها را واضح می‌بینند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۹۶۴

هافبک تیم استقلال تهران درمورد پاسخ به کری خوانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از شکست پرسپولیس در بازی یک چهارم نهایی جام حذفی صحبت کرد.

آرش رضاوند در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل پرسپولیس گفت: خدا را شکر توانستیم در این بازی آنچه کادرفنی انتظار داشتند را پیش ببریم و در نهایت با ضربات پنالتی به برتری برسیم.

او درباره گیتار امیرارسلان مطهری در زمین مسابقه گفت: در دربی که برنده شده بودند چنین کاری انجام داده بودند که بعد از برد هم ارسلان چنین جوابی به آنها داد.

رضاوند در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود دو تیم خواستار حضور در ضربات پنالتی بودند، گفت: اینطور نبود، حساسیت بالا حیلی بالا بود و جام حذفی با لیگ خیلی تفاوت دارد. در چنین مسابقاتی خیلی موقعیت کم پیش می‌آید و اگر دربی قبلی را ببینید ما در یک موقعیت فقط گل خوردیم به همین خاطر می‌گویم که حساسیت و شرایط بازی در جام حذفی با لیگ خیلی تفاوت دارد.

هافبک استقلال درمورد قضاوت علیرضا فغانی در دربی، عنوان کرد: آقای فغانی خیلی فراتر از آسیا هستند و دلیل نداشت که کسی اعتراض کند چون همه چیز خوب بود. نه سوت الکی وجود داشت و نه در مقابل اعتراضی شکل می‌گرفت. همه چیز خیلی خوب بود و ایرادی به داوری وجود نداشت.

رضاوند در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها معتقد هستند مطهری باید اخراج می‌شد، گفت: نه اصلا اینطور نبود. شاید آن صحنه که تلویزیون نشان داده اینطور باشد ولی آن صحنه مطهری می‌‌خواست توپ را کنترل کند و بازیکنی که به سمت او می‌‌آمد را ندید. در بازی شهرآورد هیچ بازیکنی به دنبال خطای خشن نیست و مطهری هم قصد چنین کاری نداشت و آقای فغانی هم به درستی تصمیم گرفتند.

بازیکن آبی پوشان درمورد مصدومیت عارف غلامی همینطور گفت: این مصدومیت کام ما را بعد از این برد خوب تلخ کرد و خیلی اتفاق تلخی بود. امیدوارم که به زودی مصدومیتش برطرف شود و دوباره باقدرت به تیم برگردد. او یکی از بازیکنان پرانرژی ماست و دوست داریم خیلی زود دوباره در کنار ما باشند.

استقلال می‌تواند قهرمان جام حذفی شود؟ رضاوند در پاسخ به این سوال گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا دلیلی برای شادی هواداران ایجاد کنیم. سال گذشته به فینال صعود کردیم ولی متاسفانه به دست آوردن قهرمانی برای ما یک حسرت شد، باید خیلی جدی و با تمرکز بالا ابتدا بتوانیم به فینال صعود کنیم و بعد به امید خدا برای قهرمانی تلاش کنیم.

رضاوند درباره پاسخ به کری خوانی محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری همینطور گفت: من اهل کری خواندن نیستم و همه من را می‌شناسند ولی ایشان با اظهاراتی که داشت کری نخواندند و به نوعی مسخره کردن بود که زشت است و صحیح نیست. کری خوانی در فوتبال وجود دارد اما این کار را با تمسخر اشتباه گرفتند. به نظرم تمسخر ستاره‌های استقلال درست نبود و الان دیگر ستاره‌ها را واضح می‌بینند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز