خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: افتتاح سالن‌های ساری و شیراز به رشد ورزش کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۴۵۸۸

وزیر ورزش و جوانان گفت: در حال حاضر 142 خانه جوان فعال داریم که تا پایان سال به 200 خانه خواهد رسید.

به گزارش ایلنا: مسعود سلطانی فر در مراسم آئین بهره برداری از طرح های ورزش و جوانان اظهار داشت :در پایان هشت سال خدمت گذاری به جنابعالی خسته نباشید می گویم که با وجود جنگ اقتصادی، خشکسالی، سیل، زلزله، تحریم و مشکلات متنوعی که در این دوره به وجود آمد، دولت با مدیریت و تدبیر جنابعالی توانست از این گردنه با افتخار عبور کند. در حضور ملت ایران شهادت می دهم نه تنها در عرصه ورزش و جوانان بلکه در همه عرصه های اجرایی و توسعه کشور اگر موفقیتی بود، مرهون زحمات همه همکاران در دستگاه های اجرایی، حمایت های مردم و مدیریت هوشمندانه رییس جمهوری انجام شده است.

وزیر اظهار داشت: از همه حمایت ها تشکر می کنم و اگر دستاوردهایی هم رقم خورده با حمایت های دولت و ریاست جمهوری بوده است. 264 پروژه در همه استانها افتتاح و 380 خانه روستایی هم مورد بهره برداری قرار می گیرد. از 264 پروژه، دو پروژه از سالن های 6 هزار نفری در شهرهای ساری و شیراز مورد بهره برداری قرار می گیرد که با کمک مهندسان ایرانی این اتفاق رخ داده که این شهرها می توانند میزبانی مسابقات را عهده دار شوند. 4 پروژه هم تا انتهای امسال افتتاح خواهد شد و سالن های واقع در مازندران و شیراز می تواند به رشد ورزش کشور کمک کند. از 264 پروژه، 176 زمین مینی فوتبال وجود دارد که باعث رفاه حال مردم می شود.

او ادامه داد: ابتدای دولت یازدهم هیچ خانه جوان فعالی نداشتیم و در حال حاضر 142 خانه جوان فعال داریم که تا پایان سال به 200 خانه خواهد رسید. خانه ورزش روستایی از 600 عدد به مرز 7 هزار رسیده که در راستای ایجاد عدالت و توزیع امکانات در سطح کشور بوده است. 

وزیر ورزش و جوانان گفت: امروز در ورزش قدرت اول منطقه هستیم از جنبه های مختلف و همچنین با فراهم کردن امکانات توانستیم 67 سهمیه برای المپیک کسب کنیم که رکورد تاریخی به شمار می رود. در والیبال از بین 200 کشور تنها 12 تیم به المپیک می رود که ما هم سهمیه گرفتیم.  همچنین در بسکتبال، شمشیربازی، کاراته، کشتی و رشته های دیگر موفق به کسب سهمیه شدیم که گرفتن سهمیه هم پروسه سختی است و امیدوارم روندی که در سال های اخیر داشتیم ادامه بدهیم.

سلطانی‌فر خاطرنشان کرد: در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و جام جهانی هم عملکرد خوبی داشته ایم و امیدوارم بهترین نتایج را در رشته های مختلف کسب کنیم و ضمن اینکه ارزش این پروژه ها هزار میلیارد ریال خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز