خبرگزاری کار ایران

ماجرای اخراجی جنجالی چه بود؛ کارت قرمزی که بازی را بهم ریخت

کرمانشاهی از زمان ورودم تهدید کرد که کارت زرد میگیری/ AFC اشتباه خود را پذیرفت و کارت قرمز سیامک نعمتی را بخشید / آنقدر داور سوت نزد تا تراکتور گل بزند

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۶۶۴

هافبک گل گهر معتقد است حالا که زیر ساخت های برای استفاده از کمک داور ویدئویی وجود ندارد بهتر است اگر بازیکنی به اشتباه اخراج می‌شود بخشیده شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار دو تیم تراکتور تبریز و گل گهر سیرجان درحالی در چارچوب هفته بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید که این بازی با حواشی زیادی همراه بود.

نوید عاشوری در دقیقه 58 درحالی وارد میدان شد که وی به فاصله 15 دقیقه با دو کارت زرد رضا کرمانشاهی مواجه شد و درحالی که از تصمیم قاضی این دیدار بهت زده بود از زمین مسابقه اخراج شد. به همین دلیل خبرنگار ما با وی گفتگویی داشته که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

بازیکنان تراکتور هم از اخراج من تعجب کردند

ما توقع نداریم کسی به نفع ما سوت بزند. دوست داریم در بازی عدالت رعایت شود و چیزی که حق هست رخ دهد نه غیر آن. همه شاهد یک بازی خوبی بودند. احترام زیادی برای تیم تراکتور قائل هستم ما در نیمه دوم بازی ما بهتر از آنها بودیم. اما بعد از اخراج من همه چیز به یکباره بهم ریخت. کارت زرد اول من درست بود چون جلوگیری از ضد حمله حریف بود و هیچ اعتراضی نسبت به آن ندارم ولی در صحنه ای که کارت زرد دوم را گرفتم من اصلا خطا نکردم بعد به فاصله 15 دقیقه کارت زرد دوم را داد و من را اخراج کرد که بعد این صحنه حتی بازیکنان تراکتور نیز تعجب کردند.

از اول داور من را تهدید کرد کارت زرد می‌دهد

بعد از این صحنه بازی از دست داور خارج شد و این آغاز همه حواشی بود. تیم ما سوار بازی بود و اگر من اخراج نمی‌شدم برنده بازی بودیم. بعد از اخراج هم من اعتراضی نکردمو فقط به ایشان گفتم که شما دارید اشتباه می‌کنید. من زمانی که می خواستم به عنوان یار تعویضی وارد زمین شوم بازیکن ما از آن ظرف زمین خارج شد. داور چهارم به من گفت برو داخل زمین؛ من کفتم مطمئن هستید؟ گفتند بله برو. وقتی من وارد زمین شدم آقای کرمانشاهی گفت چه کسی اجازه داد وارد زمین شوی؟ گفتم داور چهارم گفت. ایشان گفتند چرا بدون اجازه من وارد زمین شدی به تو کارت زرد می‌دهم. من تعجب کردم. انگار قرار بود از اول به من کارت بدهند.

آنقدر داور سوت نزد تا تراکتور گل بزند

من را اخراج کردید درست. چرا وقتی 5 دقیقه وقت اضافه گرفتن یک دقیقه بیشتر وقت اضافه را محاسبه کردند؟ ایشان آنقدر سوت را نزد تا تراکتور به ما گل زد و بعد از گل تراکتور سوت بازی را زد. می‌گویند بخاظر تعویض تراکتور اضافه تر گرفتن. تعویض تراکتور 20 ثانیه هم نشد تازه آنها در وقت های تلف شده تعویض کردند خب این یعنی آنها می‌خواستند وقت تلف شود تا بازی با همین نتیجه تمام گردد. 

در آسیا محرومیت سیامک نعمتی را بخشیدند

من به باشگاه گفتم یک نامه دادخواهی بدهند. درست است ما امکانات استفاده از VAR  را نداریم. اما امیدوارم هستم کمیته انضباطی و استیناف به این موضوع ورود کنند و اگر بازیکنی به ناحق اخراج شده است آن را ببخشند تا تیمی ضرر نکند. ما زیر مجموعه AFC هستیم در لیگ قهرمانان آسیا وقتی سیامک نعمتی به اشتباه محروم شد باشگاه پرسپولیس اعتراض کرد و مورد موافقت قرار گرفت این که چیزی عجیبی نیست. عدالت مگر چیزی غیر از این است؟ تا وقتی انسان هست اشتباهات هست اما به هر حال ما باید از یک جایی این مسائل را شروع کنیم. بهتر از فدراسیون به این موضوع ورود کند تا کسی متضرر نشود.

آلومینیوم پدیده لیگ بیستم است

آلومینیوم تیم خوب و شایسته ای است و کادرفنی و بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و به نظر من آنها پدیده لیگ بیستم هستند. بازی سختی در پیش داریم اما امیدوارم با شکست این تیم شکست در برابر تراکتور را جبران کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز