خبرگزاری کار ایران

قنبرزاده از سرپرستی مدیرکلی فدراسیون کنار رفت / شمسایی به عضویت کمیته فوتسال در آمد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۶۲۱

حسین شریفی مصوبات جلسه اخیر هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا، حسین شریفی، سرپرست دپارتمان روابط عمومی فدراسیون فوتبال پس از برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: این جلسه مصوبات زیادی داشت که حدود 5 ساعت به طول انجامید، در نهایت مهم‎‌ترین مصوبات را اعلام می‌کنم. ابتدا جا دارد از جناب آقای منصور قنبرزاده، دبیرکل فدراسیون فوتبال که بنابر درخواست رئیس فدراسیون فوتبال پذیرفتن به عنوان دبیرکل و سرپرست دبیرکلی انجام وظیفه کنند که با توجه به شرایط و مشغله هایی که وجود داشت آقای قنبرزاده از این سمت جدا شدند اما در کنار فدراسیون فوتبال هستند و خواهند بود و همچنان فدراسیون از آقای منصور قنبرزاده به عنوان یکی از خوشنامان فوتبال کشورمان و یکی از افرادی که هم مورد وثوق و اعتماد و انتخاب آقای عزیزی خادم هستند. امیدواریم که فردا دبیرکل جدید معرفی شود و اتفاق دیگری که خواهد افتاد مراسم تودیع و معارفه برگزار می شود و سرپرست جدید فدراسیون فوتبال فردا یا پس فردا به امید خدا به جامعه فوتبال کشورمان معرفی می‌شود.

او ادامه داد: دیگر مصوبه هیات رئیسه امروز بنا شد تا کمیته موقت تغییر و تحول فوتبال به مدت یک سال در فدراسیون فوتبال آغاز بکار کند. یک فستیوال فوتبال کشوری در حوزه استعدادیابی با بودجه مقرر برگزار می شود که کمیته محترم جوانان مسئول شد تا فرآیند بودجه ریزی و عملیاتی آن را پیش ببرد. به جهت توسعه فوتبال و فوتسال بانوان هیات های فوتبال در این حوزه مقرر شد که مبلغ 300 میلیون ریال در اختیارشان قرار بگیرد. رئیس و اعضای کمیته های وضعیت بازیکنان، ارکان قضایی، انضباطی، استیناف و اخلاق تا مجمع عمومی فدراسیون فوتبال با حکم سرپرستی ابقا شدند و مسئولیت شان را انجام خواهند داد که مدتش در جلسه امروز تعیین نشد و در آینده اطلاع رسانی خواهیم کرد.

شریفی در مورد مصوبات هیات رئیسه اضافه کرد: آقای علی سلیمانی به عنوان سرپرست خزانه داری فدراسیون فوتبال انجام وظیفه می کنند. صورت های مالی 31 تیرماه سال 99 قرار شد که در اختیار اعضای هیات رئیسه قرار بگیرد و بحث دیگری که در جلسه امروز داشتیم که حائز اهمیت باشد بحث آقای سید وحید امیری بود که مصوب شد تا پایان رقابت های کافا به عنوان سرمربی تیم پسران 15 سال ایران انجام وظیفه کنند.

او تایید کرد: در ادامه مصوباتی که وجود داشت آقای وحید شمسایی به عنوان یکی از بزرگان فوتسال به عضویت کمیته فوتسال درآمدند و عضو جدید این کمیته هستند. در نهایت هم اینکه هیات رئیسه مصوب کرد که سرمربی تیم المپیک ما جناب آقای مهدی مهدوی کیا باشند؛ کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال و فرآیند عقد قرارداد و امضای آن در اختیار فدراسیون فوتبال قرار گرفت که در شرایط پیش ببرند. آقای امیری به عنوان مربی زیر 15 سال انتخاب شدند که از امروز فعالیت شان را به همراه کادرفنی پیگیری خواهند کرد. آقای مهدوی کیا هم امروز تایید شد و مذاکرات و عقد قرارداد در آینده صورت می گیرد.

شریفی در مورد اینکه گفته می شد برخی از اعضای کمیته ها تصمیم به استعفا داشته اند، گفت: خواهشی دارم که به این شایعات دامن نزنید و به آن توجه نکنید؛ آنچه در جلسه امروز تصویب شد و مورد تایید هیات رئیسه قرار گرفت تمام آنچه بود که گفتم.

او همچنین درمورد نفرات کاندید سرپرستی دبیرکلی عنوان کرد: سرپرست هیات رئیس در حوزه اختیارات فدراسیون فوتبال است و طی یکی دو روز آینده این انتخاب انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز