خبرگزاری کار ایران

در آستانه دربی؛ درگیری لفظی اعضای کادرفنی استقلال و فسخ قرارداد

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۲۱۹

مربی تیم استقلال در روز دیدار مقابل سایپا تهران با فسخ قرارداد از جمع آبی پوشان جدا شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فرشاد ماجدی روز گذشته با حضور در باشگاه استقلال و دیدار با احمد مددی با فسخ قرارداد قانونی به همکاری با آبی پوشان پایان داد و به صورت رسمی از کادرفنی فرهاد مجیدی جدا شد. ماجدی بعد از بازی هفته بیست و شش مقابل آلومینیوم در تمرینات شرکت نمی‌کرد و شایعات زیادی پیرامون وضعیت او ایجاد شده بود.

ماجرای غیبت ماجدی در دیدار برابر آلومینیوم و بازگشت به تهران از یک اتفاق عجیب شروع می‌شود. پیش از دیدار خارج از خانه مقابل تیم علیرضا منصوریان به ماجدی اعلام می شود که به عنوان یک مربی باید در نشست هماهنگی پیش از بازی به اراک سفر کند. او درحالی به این نشست می رود که این تیم هم سرپرست و هم کمک سرپرست دارد و در وظایف عضو کادرفنی تعریف نشده است که باید در یک جلسه هماهنگی شرکت کند!

بر اساس پیگیری خبرنگار ما، ماجدی پس از حضور در نشست هماهنگی حتی اسکان بازیکنان در اتاق های هتل را هم مشخص می کند و تیم ساعت یک بامداد فردای نشست وارد اراک می شود. زمانیکه اتوبوس تیم وارد محوطه اسکان بازیکنان می شود، اصرار برخی از هواداران اراکی برای عکس یادگاری بازیکنان حتی به درگیری می‌کشد که حواشی به خصوصی را هم به دنبال داشته است.

پس از اینکه این درگیری صورت می گیرد کادرفنی از ماجدی دلخور می شوند که چرا او در هنگام ورود تیم به هتل در کنار تیم حضور نداشته و گلایه تند نسبت به غیبت او در کنار بازیکنان موجب می شود که شبانه محل اردو را ترک کرده و راهی تهران شود.

ماجدی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر دلایلش برای جدایی از استقلال گفت: به هیچ عنوان تصمیم ندارم در این مورد صحبت کنم و این مسائل را نه تایید و نه تکذیب می کنم. این مسائل را از باشگاه پیگیری کنید.

او در پاسخ به این سوال که ماجرای فسخ قراردادش به چه صورت به پایان رسید، گفت: باید از آقای مددی تشکر کنم که در یک فضای دوستانه قرارداد را فسخ کردیم و به ایشان خسته نباشید می گویم.

ماجدی همچنین درمورد اینکه گفته می شود به دلیل پیشنهاد نیمکت تیم ملی جوانان استقلال را رها کرده، گفت: قراردادم با استقلال به شکلی بوده که برای پول نیمکت این تیم را رها نکنم و قراردادم طوری بوده که شاید مربی دیگری بود آن را فسخ نمی‌کرد اما من آن را فسخ کردم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز