خبرگزاری کار ایران

آلومینیوم و شانس ثبت یک عملکرد ویژه در لیگ بیستم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۲۰۰۴

شاگردان منصوریان در صورت شکست نخوردن مقابل پرسپولیس حداقل 4 امتیاز در لیگ بیستم از این تیم گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال آلومینیوم در هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر باید تا ساعاتی دیگر به مصاف پرسپولیس برود و با توجه به نتیجه بازی رفت دو تیم، شانس ثبت یک عملکرد ویژه در لیگ بیستم برای آلومینیوم فراهم است.

پرسپولیس در طول 26 هفته گذشته از رقابت‌ها تنها یک بار تن به شکست داد و آنهم بازی رفت مقابل آلومینیوم بود و پس از آن و تاکنون در فاصله 4 هفته مانده به پایان فصل این آمار همچنان پابرجاست.

اگر تیم اراکی امروز مساوی کند یا پیروز شود 4 یا 6 امتیاز از پرسپولیس در لیگ بیستم گرفته است که در این صورت تنها تیمی است که موفق به انجام این کار شده است. تا کنون بهترین عملکرد در مجموع بازی رفت و برگشت مقابل پرسپولیس را سپاهان با دو تساوی به ثبت رسانده است و آلومینیوم می‌تواند یک برد و یک تساوی یا دو برد به ثبت برساند که در لیگ بیستم هیچ تیمی موفق به انجام این کار نشده و نخواهد شد.

سه بازی باقی مانده پرسپولیس در لیگ تا پایان فصل مقابل ماشین سازی، تراکتور و پیکان است که هر سه تیم مقابل این تیم در نیم فصل نخست شکست خوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز