خبرگزاری کار ایران

شکوری: وزارت ورزش تاکنون یک ریال هم به ما کمک نکرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۷۸۵۶

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: با هوچی‌گری و شلوغ کاری نمی‌توان به جایی رسید.

به گزارش ایلنا، ابراهیم شکوری پس از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل گل‌گهر در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: به بازیکنان و کادرفنی تبریک و خسته نباشید می‌گویم. درود به شرف تک تک آنها که با غیرت و جنگندگی توانستند با اقتدار در زمین مسابقه نتیجه را رقم بزنند. تیم ما با عملکرد خوب خود ماهیت فوتبال را به نمایش گذاشت. با هوچی‌گری و شلوغ کاری نمی‌توان به جایی رسید و فاصله امتیازی ما در جدول رده‌بندی و تعداد گل‌هایی که زدیم نشان داد که پرسپولیس پخته شده و تیم خوبی است.

وی ادامه داد: با وجود کاستی‌ها، مشکلات و پرونده‌هایی که هر روز برای باشگاه ایجاد می‌شود و انرژی زیادی از باشگاه می گیرد باز هم تلاش می‌کنیم تا همچنان در تمام مسابقات در صدر باشیم و در بالاترین سطح بجنگیم. از هواداران هم بسیار تشکر می‌کنم که به صورت مادی و معنوی همراه تیم هستند و به ما قوت قلب می‌دهند. خوشحالیم که چنین هواداران پرشوری داریم.

معاون باشگاه پرسپولیس درخصوص درگیری بین کادر فنی دو تیم در بین دو نیمه خاطرنشان کرد: من هم این موضوع را شنیدم، اما نمی‌دانم دلیلش چه بود. سعی می‌کنیم همیشه به حریفان احترام بگذاریم. هر بار که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان بود همه چیز در آرامش پیش رفت. همیشه شاهد بودیم تیم‌های میهمان آنقدر شلوغ‌کاری می‌کنند که ما حس می‌کنیم میهمان هستیم. ما نشان دادیم که اگر درگیری هم باشد بازهم در زمین مسابقه عملکرد خوبی داریم. جای هواداران در این مسابقه خالی بود. از همیاران هواداران هم تشکر می‌کنم که امروز طرح زیبایی در ورزشگاه ایجاد کردند.

شکوری با بیان اینکه امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بتوانیم زودتر هواداران را در ورزشگاه ببینیم، خاطرنشان کرد: هفته آینده طرحی را به فدراسیون ارائه خواهیم داد که شرایط برای حضور هواداران فراهم شود. امیدوارم ارگان‌هایی که به این بخش مربوط می‌شند هم همکاری کنند تا بتوانیم با رعایت پروتکل‌ها به صورت محدود شاهد حضور تماشاگران در ورزشگاه باشیم.

وی درخصوص آخرین شرایط پرونده رادو، دروازه‌بان پرسپولیس عنوان کرد: ما تمام موارد در خصوص پرونده رادو را به صورت شفاف روی سایت باشگاه قرار دادیم. او پول می‌خواهد و ما هم اعلام کردیم که پولش آماده است. طبیعی است که او دنبال مطالباتی باشد که بخاطر کرونا و برخی مشکلات عقب افتاده است. فکر می‌کنم سایر بحث‌ها هم در این مورد حاشیه‌ای باشد و نمی‌خواهم فعلاً در مورد آن صحبت کنم، چرا که باید برای مسابقات آینده تمرکز کنیم.

معاون باشگاه پرسپولیس درمورد شرایط مالی باشگاه گفت: ما با توجه به پرونده‌های متعددی از برانکو گرفته که از بودجه امسال باشگاه برداشته و بدهی‌هایش پرداخت شد تا اوساگونا و حتی کالدرون، موفق شدیم درصدی را به بازیکنان پرداخت کنیم. هرچند اعتقاد داریم که لیاقت بازیکنان بیشتر از این است. مشکلات زیادی داریم و امیدوارم نهادهای مختلف بیشتر به ما کمک کنند. وزارت ورزش تاکنون یک ریال هم به ما کمک نکرده که البته نمی‌تواند هم کمک کند. به بازیکنان حق می‌دهم و ما هم کنار آنها هستیم. ما همگی یک تیم هستیم، اما مشکلات زیادی داریم که امیدوارم حل شود. برای حل مشکلات نیاز است که به تیم ما کمک شود.

معاون باشگاه پرسپولیس درمورد راه‌اندازی هشتگی برای انتشار قرارداد بازیکنان، تصریح کرد: ما از این موضوع استقبال می کنیم. اگر موافق باشند قرارداد کل بازیکنان را به صورت شفاف منتشر خواهیم کرد؛ اصلاً اجازه می‌دهیم سازمان لیگ این کار را بکند، اما تیم‌های صنعتی هم باید این کار را بکنند. ما ترسی از این پیشنهاد نداریم، چون شرایط قراردادها را می‌دانیم.

شکوری درخصوص جلسه درمورد کارگزار، عنوان کرد: کارگروهی کارشناسی با حضور سمیعی در باشگاه تشکیل شد تا ضعف و قوت قرارداد استخراج شود. منافع باشگاه در قرارداد بعدی باید لحاظ شود، چون ارقام کنونی کفاف هزینه‌های تیم ما را نمی‌دهد؛ به هر حال ما در 4 جام درگیر هستیم. باید اتفاقات جدیدی رخ دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز