خبرگزاری کار ایران

هشتادو ششمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۶۰۱

هشتادو ششمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست دکتر صالحی امیری و حضور کلیه اعضا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، هشتادو ششمین نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک با ریاست دکتر صالحی امیری و حضور کلیه اعضا در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست روند آماده سازی اردوی تیم‌های اعزامی به بازی‌های المپیک توکیو۲۰۲۰ مورد بررسی قرار گرفت و رئیس کمیته ملی المپیک پیرامون آخرین وضعیت بازی‌های المپیک توکیو و شرایط اعزام توضیحاتی را ایراد فرمود.

در ادامه دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی که اخیرا بعنوان سرپرست فدراسیون جهانی منصوب شده است، گزارش کاملی از نحوه انتخاب خود در این سمت به اعضای هیئت اجرایی ارائه و مطالبی در خصوص  برنامه‌های آتی فدراسیون کبدی عنوان نمود که ضمن قدردانی از زحمات رئیس فدراسیون کبدی مقرر شد حمایت‌های مادی و معنوی از این رشته صورت پذیرد.

سپس دکتر رمضی رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری ضمن قدردانی از همکاری همه جانبه و حمایت‌های مادی و معنوی کمیته ملی المپیک از ورزش کارگری، گزارشی از عملکرد این فدراسیون در سال ۱۳۹۹ ارائه و عنوان داشت در دوران کرونا فدراسیون در حد توان و ظرفیت خود تلاش کرد تا ورزش کارگری پویایی لازم را حفظ نماید.

در خاتمه دکتر صالحی امیری ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات فدراسیون کارگری عنوان داشت زحمات این ورزش بر هیچکس پوشیده نبوده لذا کمیته ملی المپیک مانند گذشته حمایت‌های لازم را از ورزش کارگری که طیف وسیعی از جامعه را در بر می‌گیرد خواهد داشت.

در خاتمه درخواست‌های واصله از سوی فدراسیون‌ها مورد بررسی و تصمیمات لازم در باره آنها صورت پذیرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز