خبرگزاری کار ایران

واکنش هری کین به ماندن در تاتنهام

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۴۸۶

مهاج ملی پوش تاتنهام اعلام کرد برای تمدید قرارداد باز مدیران این باشگاه صحتبی نداشته است.

به گزارشایلنا،  تیم باشگاهی آینده هری کین در هفته های اخیر یکی از مباحث جذاب رسانه های انگلیس بوده است و زمزمه های فراوانی مبنی بر علاقه این بازیکن به ترک تاتنهام و پیوستن به تیمی جدید به گوش می رسد.

به گفته گل هری کین در مسابقات یورو تا به اینجا عملکرد موفقی نداشته و نتوانسته در مرحله گروهی گلی به ثمر برساند. با این حال هری کین می گوید مساله تیم باشگاهی آینده او و عملکرد ناموفقش در یورو ارتباطی با هم ندارند و او در روزهای اخیر با برادرش که مدیر برنامه هایش نیز هست، صحبتی در مورد تیم آینده اش انجام نداده است:

اگر بخواهم صادق باشم حس می کنم وقتی در کنار تیم ملی باشم، تمام تمرکزم روی تیم ملی است. برادرم مدیر برنامه هایم است اما تنها زمانی که در چند هفته اخیر با او صحبت کردم وقتی بود که به من گفت موفق باشی. امیدوارم ببری و انگلیس تا پایان راه برود. بعد از مسابقات، با یکی از فیزیوتراپ های تیم چک آپ کلی انجام خواهم داد تا مطمئن شوم همه چیز خوب است و به جز آن هیچ صحبت دیگری نشده است. پیام های آرزوی موفقیت و مسائلی از این دست به دستم رسیده است اما مسائل شخصی و مذاکره ای با باشگاه اتفاق نیافتاده است. در حال حاضر حواشی خارج از اردو آزارم نمی دهد. وقتی در تیم ملی هستم، سعی می کنم رهبر تیم باشم. می خواهم به بازیکنان جوان تر کمک کنم. وقتی گل نمی زنید، مردم دنبال کوچکترین مسائل می گردند تا گل نزدن شما را به آن ربط دهند و احتمالا در مورد من این اتفاق افتاده است اما همان طور که گفتم تا زمانی که تمرکز داشته باشم و به توانایی هایم باور داشته باشم، نگران چیزی دیگر نیستم. در حال حاضر هیچ روزنامه ای را نمی خوانم و هیچ رسانه ای را دنبال نمی کنم. 

 عملکرد هری کین در تیم ملی در حالی مورد انتقادهای فراوان قرار گرفته است که تنها چند هفته از کسب کفش طلای لیگ برتر توسط این مهاجم می گذرد. با این وجود هری کین می گوید انظتار دارد در مراحل حذفی گلزنی هایش را مقابل آلمان شروع کند:

مردم خیلی سریع نظرشان را عوش می کنند، خیلی از زمانی که کفش طلا را بردم نمی گذرد. در آن زمان بهترین بازیکن دنیا بودم. به همین خاطر هم می گویم به عنوان فوتبالیست نباید زیاد خوشحال یا ناراحت شوید. باور به توانایی هایتان اهمیت زیادی دارد. همیشه به توانایی هایم باور داشتم. شاید 10 یا 15 بازی گل نزنم اما کافی است یک فرصت پیدا کنم و دوباره به گلزنی برگردم. در مورد بازی روز سه شنبه در بهترین فرم فیزیکی هستم. در جام جهانی شروع خوبی داشتم اما در بازی های حذفی نتوانستم خوب باشم اما این بار می خواهم در مراحل حذفی در بهترین فرم باشم. تا سه شنبه چیزی معلوم نمی شود اما حس می کنم در شرایط خوبی هستم و از بازی با آلمان گلزنی هایم شروع می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز