خبرگزاری کار ایران

توجیه به جای مسئولیت پذیری؛ آقای ربیعی، بازی با پرسپولیس را دوباره ببین

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۵۰۷۷

سرمربی مس رفسنجان در نشست خبری پس از پایان بازی با پرسپولیس ادعای عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم فوتبال مس رفسنجان در دیدار مقابل پرسپولیس تن به شکست یک بر صفر داد تا چهارمین باخت متوالی خودش را بعد از شکست مقابل نساجی، نفت مسجد سلیمان و سپاهان متحمل شده باشد و حالا با کسب تنها 28 امتیاز از 24 بازی در میانه جدول قرار گرفته باشد.

مس که به تازگی به لیگ برتر راه پیدا کرده در فصل نقل و انتقالات یکی از تیم‌های فعال بود و در پنجره زمستانی هم نفرات مهمی به خدمت گرفت و یکی از تیم‌های متمول و پر هزینه لیگ به حساب می‌آید که نفرات سرشناسی در ترکیب خودش دارد و بازیکنان گران قیمتی از جمله مهدی کیانی را به خدمت گرفته است ولی نتایج این تیم خصوصا در نیم فصل دوم اصلاً در حد انتظار نبوده است.

شکست خوردن با یک گل از پرسپولیس به عنوان مدافع 4 عنوان قهرمانی پیاپی لیگ برتر و یکی از دو مدعی اصلی و جدی قهرمانی در فصل جاری برای تیمی مثل مس شاید نتیجه انتقاد آمیزی نباشد ولی این موضوع وقتی جالب می‌شود که بدانیم ستاره تیم مس دروازه‌بانش بوده و البته محمد ربیعی، سرمربی مسی ها ادعاهای عجیبی مطرح کرده و گفته تیمش موقعیت آنچنانی در طول 90 دقیقه به پرسپولیس نداده است.

ارائه فکت های نادرست بعد از شکست موضوعی است که سرمربیان ایرانی معمولاً از آن استفاده می‌کنند ولی این صحبت‌های بدون نشان از واقعیت نباید در حدی باشد که مخاطب احساس کند به او توهین شده است.

پرسپولیس در طول دیدار مقابل مس بارها موقعیت‌های خطرناکی روی دروازه ایجاد کرد که اکثر آنها با بی‌دقتی مهاجمان این تیم و بعضاً با واکنش های کم نقص نوشی صوفیانی، گلر مس به گل تبدیل نشد.

بهتر است محمد ربیعی به عنوان یکی از مربیان جوان و آینده دار که تا کنون بارها با اظهار نظرهای متناقض و عجیب و غریب خود سوژه رسانه‌ها شده است تمرکزش را روی امور فنی و رفع ضعف های تیمش بگذارد تا در ادامه نتایج بهتری کسب کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز