خبرگزاری کار ایران

محمد نوازی: داور پنالتی ما را نگرفت/ به تیم های بالای جدول اهمیت داده میشود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۴۱۴

مربی پدیده نسبت به عملکرد داوری در بازی با استقلال اعتراض داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمد نوازی مربی پدیده مشهد بعد از شکست این تیم در برابر استقلال در نشست خبری گفت: ضمن خسته نباشید به دو تیم فکر میکنم که بازی بدی نبود. به استقلال تبریک می‌گویم. بالاخره داور کاری کردی که سه امتیاز از آن استقلال‌ شد. بازی دو نیمه متفاوت بود. نیمه اول متعادل بود اما در شروع نیمه دوم به اشتباه خط دفاع گل خوردیم. تغییراتی داشتیم و موقعیت هم داشتیم متاسفانه دو تا به تیر زدیم و چند موقعیت هم خراب کردیم اما از بچه ها راضی هستیم و اتفاقات فوتبال روی اشتباهات هر دو تیم به وجود می آید.

وی در خصوص عملکرد داوری گفت:  از داوری راضی نیستیم و داور یک پنالتی برای ما نگرفت و خطاهایی پنجاه پنجاه بود را به سود استقلال می‌گرفت. همچنین قطعی برق باعث شد تا جو بازی عوض شود.

نوازی در مورد قطعی برق اظهار داشت: تیم ما در آن لحظه روی استقلال فشار می‌گذاشت که برق قطع شد و امروز مثل اینکه نمی‌دانستند آقای رئیسی جلسه دارد. مگر فوتبال و کارهای سیاسی ارزش ندارد؟ باید یک کدام را قطع می‌کردند، بالاخره باید یک شکلی هماهنگ می‌کردند. برای فدراسیون فوتبال متاسفم. هم در ساعت بازی تاثیرگذار بود و نمی دانستند بازی هست که برنامه را تغییر بدهند؟

وی افزود: به تیم های بالای جدول اهمیت داده می‌شود و اگر پایین جدولی نبودیم درست برنامه ریزی می‌کردند و داور خوب هم می‌گذاشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز