خبرگزاری کار ایران

همه رکوردهای که اسکوچیچ در منامه شکست

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۶۱۸

سرمربی کروات تیم ملی موفق شد رکوردهای جدیدی را به نام خود به ثبت برساند.

به گزارش ایلنا،‌ تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا موفق شد با یک گل عراق را شکست بدهد و به صورت مستقیم به مرحله بعد صعود کند و جواز حضور در جام ملت‌ها را کسب کند.

تیم ملی ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ درحالی موفق شد عراق را شکست دهد که این سرمربی کروات موفق شد چندین رکورد را به نام خود ثبت کند. 

ایران درحالی موفق شد بحرین را با هدایت اسکوچیچ در منامه با نتیجه 3 بر صفر شکست دهد که تاکنون در خاک بحرین موفق نشده بود این تیم را شکست دهد و در 6 بازی که در این کشور انجام داده بود سهم تسم ملی 4 شکست و دو تساوی بوده است.

از طرفی تیم ملی درحالی موفق شد عراق را با تک گل سردار آزمون شکست دهد که آخرین برد ایران در برابر عراق در بازی های رسمی به ده سال و پنج ماه پیش برمی‌گردد. درجایی که تیم ملی در درو گروهی جام ملت های آسیا موفق شد با نیتجه 2 بر یک عراق را شکست دهد.

همچنین اسکوچیچ درحالی هفتمین بازی خود روی نیمکت تیم ملی را تجربه می‌کرد که موفق شد به هفتمین برد خود آن هم در برابر عراق و رکورد صددرصد پیروزی دست پیدا کند تا در کنار فرانک اوفارل ایرلندی رکورد بهترین شروع یک مربی روی نیمکت تیم ملی را به نام خود به ثبت برساند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز