خبرگزاری کار ایران

پیتر اشمایکل: همسر اریکسن فکر می‌کرد او مرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۹۸۶۲

سنگربان تیم ملی فوتبال دانمارک از لحظات هولناک پس از بیهوش شدن کریستین اریکسن در بازی مقابل فنلاند صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هنگامی که کریستین اریکسن در دیدار دانمارک و فنلاند در یورو 2020 بیهوش شد کرد، پیتر اشمایکل در داخل ورزشگاه پارکن بود، اما او از تصمیم یوفا برای مجبور کردن آنها به بازی در اواخر آن روز یا اوایل روز بعد ابراز تاسف کرد.

کمتر از دو ساعت پس از حمله قلبی اریکسن، دانمارک بازی را از سر گرفت - آنها به زمین رفتند اما با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند. اشمایکل در رادیو بی بی سی گفت: "من می‌خواهم بگویم که کاملاً مضحک است که یوفا چنین راه حلی ارائه دهد [پذیرش شکست سه بر صفر یا ادامه بازی در آن روز یا از سرگیری مسابقه در روز بعدی.] اتفاق وحشتناکی رخ داده است و یوفا به بازیکنان این امکان را می‌دهد که 55 دقیقه گذشته یا هرچه که بود بیرون بروند و بازی را انجام دهند یا ساعت 12 بعد برگردند [روز بعد]. منظور من این است که این چه نوع اولویت بندی است؟‌"

او ادامه داد: "بنابراین شما اگر به هتل خود برگردید - در مورد دانمارکی‌ها که 45 دقیقه با شما فاصله دارد - شما نمی‌توانید بخوابید، حتی ممکن است تا صبح نخوابید زیرا تماشای ضربه روحی مانند آن تأثیر زیادی روی شما دارد و سپس به تیم برگردید ساعت 8 [صبح] اتوبوس بزنید تا بقیه بازی را انجام دهید. این یک گزینه نبود. این یک تصمیم مضحکانه از سوی یوفا بود و آنها باید سعی می کردند سناریوی دیگری را تهیه کنند و کمی دلسوزی نشان دهند، اما این کار را نکردند. من [درباره راه حل‌های دیگر] نمی‌دانم، اما چرا ساعت 12؟ چرا برنامه ریزی تلویزیون و همه این‌ها را در نظر می گیریم. چرا ساعت 12؟ این مسخره بود و انصافاً نتیجه بازی کاملا بی ربط است."

پسر اشمایکل، کسپر، یکی از کسانی بود که در زمین دانمارک حضور داشت و او به همراه سیمون کایر بود که به همسر اریکسن، سابرینا کوئیست جنسن، احساس داشت شوهرش فوت کرده است. اشمایکل افزود: "شما می‌توانستید از واکنش پسرم کاسپر که به سمت او فرار می‌کند، ببینید. من شب گذشته به وضوح با او صحبت کردم و او گفت که کریستین نفس می‌کشد و او(همسرش) در واقع اعتقاد داشت او از دنیا رفته است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز