خبرگزاری کار ایران

راموس در انتظار تماس فلورنتینو پرز

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۳۰۷

سرخیو راموس از کار حرفه ای خود در رئال مادرید چشم پوشی نمی‌کند - اما، با برنامه ریزی فلورنتینو پرز برای خداحافظی این مدافع، موضع باشگاه این است که مذاکرات قرارداد اکنون به پایان رسیده است.

به گزارش ایلنا، در حالی که تنها سه هفته به پایان ماه ژوئن زمان باقی مانده است، سرخیو راموس امیدوار است رئیس باشگاه فلورنتینو پرز برای برقراری مجدد بحث در مورد قرارداد که همانطور که آ.اس گزارش داد آخر هفته گذشته، کاملاً خراب شده است، تماس برقرار کند.

راموس 35 ساله به طور مداوم پیشنهاد یک ساله تمدید مادرید با 10٪ کاهش حقوق را رد کرده و اخیراً پیشرفت پرز را در گفتگوهای دسامبر و مارس نادیده گرفته است. اگرچه افت دستمزد برای مدافع میانی مشکل بزرگی نیست، اما او احساس می‌کند 16 سال خدمت به 13 بار قهرمان اروپا شایسته یک قرارداد دو ساله است،  که در صورت تحقق اهداف خاص، گزینه تمدید برای سال سوم هم داشته باشد.

با این حال ، راموس از کار حرفه ای خود در مادرید چشم پوشی نمی‌کند و به همین دلیل امیدوار است که یک مکالمه نهایی با پرز داشته باشد - گفتگویی که در حال حاضر احتمال دارد شرایط باشگاه را بپذیرد. دیدن تمدید قرارداد هم تیمی‌ها و دوستان خوبش، لوکا مودریچ و لوکاس واسکز، او را به امضای قرارداد ترغیب کرده است، همچنین انتصاب کارلو آنچلوتی، مربی‌ای که با او رابطه بسیار خوبی دارد.

مشکلی که برای راموس وجود دارد این است که اکنون موضوع از دست او خارج شده است. جوزپ پدرول از برنامه تلویزیونی الچرینگیتو گزارش داد، پس از آنکه کاپیتان باشگاه پیشنهاد پرز را در ماه مارس رد کرد، رئیس باشگاه خطا به او گفت: "پس من مجبورم بدون شما برای فصل آینده را برنامه ریزی کنم" ، که راموس پاسخ داد: "تو این کار را می‌کنی."

از آن زمان ، موضع مادرید این است که چیز دیگری برای بحث نیست. موضوع اکنون بسته شده است. رئال برای تزریق خون تازه به ترکیب داوید آلابا را از بایرن مونیخ به خدمت گرفته است و به نظر می‌رسد که پرز برای مراسم خداحافظی راموس آماده شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز