خبرگزاری کار ایران

بهترین پاداش برای تیم ملی رضایت افکار عمومی است

عزیزی خادم: وزیر ورزش با پیشنهاد فدراسیون جهت پرداخت پاداش ویژه موافقت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۱۸۸

رئیس فدراسیون فوتبال می گوید ملی پوشان مملو از انگیزه‌اند و قصد دارند مردم را خوشحال و خوشحال‌تر کنند.

به گزارش ایلنا، شهاب الدین عزیزی خادم، رییس فدراسیون در گفتگو با بخش خبری ساعت ١٩ شبکه سه سیما در خصوص پیروزی تیم ملی برابر بحرین گفت: خدا را شاکریم دیروز مورد لطف و رحمت الهی قرار گرفتیم و با این پیروزی تاریخی هم ملت عزیز را خوشحال کردیم و هم توانستیم خودمان در مرحله صعود نگه داریم.

وی اضافه کرد: آنچه که در تیم ملی مهم است، یکدلی و یکرنگی است. اعضای تیم ملی و تیم پشتیبان که در منامه هستند، همه خودشان را تشنه و شیفته خوشحالی مردم می دانند. آنچه در فدراسیون فوتبال وجود دارد، شیفتگی جهت رضایت افکار عمومی است. تنها چیزی که تعریف شده و به وضوح کامل مشخص است، این است که ملی پوشان مملو از انگیزه هستند و قصد دارند مردم را خوشحال و خوشحال تر کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص واریز پاداش پیروزی بحرین به ملی پوشان گفت: پاداش پیروزی برابر بحرین به تیم ملی فوتبال پرداخت شد. هرچند مسائل مادی در مقابل خوشحالی مردم عزیز کمرنگ است و بهترین پاداش برای تیم ملی رضایت افکار عمومی است. جدای از پاداش فدراسیون فوتبال با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان قرار شد پاداش ویژه ای برای پیروزی مقابل بحرین اوایل هفته آینده به حساب ملی پوشان واریز می شود. این پیشنهاد از سوی بنده به وزیر محترم ورزش و جوانان ارائه و با استقبال ایشان مواجه شد و با پیگیری‌های صورت گرفته ان‌شاء‌الله این پاداش نیز در راستای عملکرد ملی‌پوشان طی روزهای نخست هفته آینده پرداخت می شود و از همین جا نیز از آقای دکتر سلطانی فر به جهت همراهی با تیم ملی سپاس‌گزارم.

عزیزی خادم در پایان در خصوص دو دیدار تیم ملی برابر کامبوج و عراق گفت: ما که امید به خداوند داریم و تمام تمرکز کادر فنی به دو بازی پیش روست. مهم‌ترین بازی باقی‌مانده ما برابر عراق خواهد بود. با صمیمیت، انسجام و انگیزه ای که بین بچه ها وجود دارد، ان‌شاءالله به‌دور از غرور، بتوانیم در آخرین بازی باز هم شادی را به منزل تمام عزیزان‌مان ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز