خبرگزاری کار ایران

سکوت مدیران استقلال مقابل طغیان مجیدی: هیچ‌کس پاسخگو نیست!

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۶۱۸۷

مدیران استقلال تهران هیچ واکنشی به صحبت‌های سرمربی این تیم نداشته‌اند و اکنون این سرمربی بیشتر از اعضای کادرمدیریتی مورد اعتماد طرفداران است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته فرهاد مجیدی به سکوت طولانی مدتش پایان داد و تمامی شرایط باشگاه استقلال را برای هواداران تشریح کرد. سرمربی آبی‌ها که سابقه اعلام شرایط این باشگاه را داشته و در دومین دوره حضور روی نیمکت به عنوان سرمربی مواضع خود علیه مدیران باشگاه را مشخص کرده بود، وقایعی را توصیف کرد که هواداران از آن بی اطلاع بودند.

مجیدی در اعتراض به منابع مالی استقلال اعلام کرد ۹۰ میلیارد تومان پول به این باشگاه تزریق شده است اما بیشتر بازیکنان قراردادشان را دریافت نکرده‌اند تا اکنون ۶۰ میلیارد تومان به عنوان کسری بودجه برای رفع این مشکل مورد نیاز باشد. 

سرمربی استقلال همینطور اعلام کرد شرایط حضور دستیار ایتالیایی مدنظرش در ایران را به شخصه پیگیری کرده و تداوم مشکلات مالی موجب شده تا در آستانه پایان مسابقات فصل نه لیست خروجی را مشخص کند و نه اسامی بازیکنان حاضر در برنامه‌هایش را اعلام می‌کند.

صحبت‌های مجیدی برخلاف واکنشی که در دوره گذشته احمد سعادتمند داشت، اکنون بدون حتی کوچکترین واکنشی از سوی اعضای مدیریتی باشگاه مواجه بوده است. او به صورت مشخص هم از اعضای هیات مدیره و همینطور مدیرعامل انتقاد کرد اما هیچ یک از آنها اظهار نظری در این مورد نداشته‌اند و به نظر می‌رسد تمامی صحبت‌هایی که مجیدی انجام داده را قبول دارند و نمی‌توانند با وجود مشکلات نظری درباره آن داشته باشند.

هیات مدیره استقلال در هفته گذشته به احمد مددی به عنوان مدیرعامل برای یک هفته فرصت داد تا مشکلات را برطرف کند و چند شرط از جمله برکناری فریاد شیران از آکادمی باشگاه را مطرح کردند که به سرعت هم انجام شد اما این مدیرعامل که عادت به اظهار نظر در فضای مجازی به خصوص سایت رسمی باشگاه داشته، برای مدتی سکوت کرده است.

به غیر از مددی، همچنین حمیدرضا آصفی، مهدی عبدیان و حجت نظری هم اعضای هیات مدیره هستند که مجیدی در صحبت‌هایش به عملکرد آنها هم انتقاد بسیاری را وارد کرده اما آنها هم به مانند مددی هیچگونه واکنشی به این صحبت‌ها نداشته و درحالیکه باید شفاف سازی در این باره صورت بگیرد اما سکوت نشان دهنده تایید صحبت‌های مجیدی است که به غیر از مسائل فنی، آنطور که مشخص شده روی مسائل مدیریتی باشگاه هم متمرکز است.

بعد از دستگیری اسماعیل خلیل زاده به عنوان ریاست هیات مدیره باشگاه، با وجود گذشت نزدیک به یک ماه هنوز جانشین او هم از سوی وزارت ورزش مشخص نشده و با وجود اینکه هیات مدیره به عملکرد مدیرعامل معترض است همچنین مشخص نیست که آنها به دنبال بررسی و انجام چه اموری هستند که امروز استقلال در هفته‌های پایانی فصل همانند فصول گذشته دچار مشکلات متعددی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز