خبرگزاری کار ایران

از علی کریمی تا قوچان نژاد

کدام لژیونرها در دسترس باشگاه‌های ایرانی هستند؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۵۹۶۴

بازار نقل و انتقالات تابستانی هنوز از راه نرسیده و با وجود شرایط بازیکنانی که در خارج از ایران فعالیت دارند، شایعات پیرامون حضور آنها در باشگاه‌های ایرانی مطرح است.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه هنوز مسابقات لیگ برتر ایران به پایان نرسیده است، با اتمام رقابت‌های فصل اخیر لژیونرهای ایرانی شایعات درباره آینده آنها مطرح است. با این وجود در نقل و انتقالات پیش رو، بازگشت احتمالی برخی از لژیونرها و ستاره سابق لیگ برتر سوژه اصلی است. نفراتی که هرکدام امروز در گوشه و کنار دنیا پخش شده‌اند و از لیگ قطر و اوکراین تا هلند توپ می‌زنند. 

چشمی، ابراهیمی و کریمی

نیم فصل لیگ بیستم بود که مهدی ترابی پس از تجربه ناموفقی که در باشگاه العربی قطر داشت با فسخ قرارداد به عنوان بازیکن آزاد به پرسپولیس برگشت. در همان زمان شایعه جدایی و بازگشت تعداد دیگری از بازیکنان شاغل در لیگ ستارگان قطر هم بر سر زبان‌ها افتاد.  حالا دوباره صحبت از بازگشت احتمالی برخی از این بازیکنان خارج رفته است. روزبه چشمی اولین و جدی ترین گزینه‌ای است که صحبت هایی درباره بازگشت او برای فصل آینده شنیده می‌شود. باشگاه ام الصلال قصد ادامه همکاری با مدافع سابق استقلال را ندارد و جدایی او از این تیم قطعی است، با این وجود روزبه همچنان تلاش می‌کند تا در خارج از کشور به فوتبالش ادامه دهد. همچنین امید ابراهیمی و علی کریمی هم در پایان فصل قراردادشان در فوتبال قطرتمام می‌شود. جدایی امید از الاهلی قطعی است، اما از سوی دیگر گفته می‌شود که با دیگر باشگاه قطری یعنی الوکره به توافق نهایی رسیده است و این هافبک 34 ساله فصل آینده را در لیگ ستارگان سپری خواهد کرد. علی کریمی هم در هفته گذشته مشخص شد که به عنوان یکی از بازیکنان خروجی الدحیل لقب گرفته و با وجود عملکرد مناسبی که در این تیم داشت سرخپوشان را ترک خواهد کرد.

خلیل زاده و رضاییان

شجاع خلیل زاده هرچند که یک فصل دیگر با الریان قرارداد دارد، اما باتوجه به انتقاد هایی که برخی از پیشکسوتان و هواداران این تیم قطری به عملکرد‌ این مدافع ایرانی دارند، احتمال قطع همکاری و جدایی زودتر از موعد خلیل زاده با الریان وجود دارد. شایعه بازگشت شجاع از مدت‌ها قبل مطرح است و خودش هم نه تنها این موضوع را تکذیب نمی‌کند که همه چیز را به آینده و اتفاقاتی خواهد افتاد موکول کرده است. قرارداد رامین رضاییان 31 ساله هم تابستان امسال با السیلیه قطر تمام می‌شود و طبق شایعات احتمال بازگشت این بازیکن به پرسپولیس زیاد است و خودش هم ابراز تمایل کرده تا دوباره به تیم سابق اش برگردد. 

قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد مهاجم سابق تیم ملی هم یکی دیگر از لژیونرهایی است که صحبت از بازگشت احتمالی او به فوتبال ایران مطرح است. قرارداد این بازیکن 33 تابستان امسال با باشگاه زوله هلند تمام می‌شود و با توجه به شرایطی که با سرمربی تیم دارد جدایی‌اش قطعی است. مدت‌ها است که تقریبا تمام باشگاه‌های ایرانی از استقلال و پرسپولیس تا تراکتور تبریز به دنبال خرید گوچی هستند، اما او نشان داده فوتبال ایران آخرین انتخابش خواهد بود. 

اسدی و عزت الهی

رضا اسدی دیگر بازیکنی است که صحبت از بازگشت احتمالی او به لیگ برتر مطرح است. او یک فصل دیگر با باشگاه سنت پولتن اتریش قرارداد دارد، اما با توجه به نیمکت نشینی و پس از آن آسیب دیدگی شدیدی که دچارش شد، گفته می‌شود که نامش در لیست مازاد این باشگاه قرارگرفته و در تابستان پیش رو شاهد جدایی او خواهیم بود. استقلال و پرسپولیس باشگاه هایی هستند که گفته می‌شود به خرید این هافبک و همچنین مدافع 25 ساله علاقه‌مندند. سعید عزت الهی دیگر لژیونر ایرانی شاغل در اروپا هم شرایطی مشابه اسدی دارد و در تیم دانمارکی فیکس نیست و احتمال دارد از وایله‌بلد کلوپ جدا شود. گفته می‌شود باشگاهی که بتواند حدود 600 هزار دلار برای رضایت نامه سعید پرداخت کند مشکلی برای خرید او نخواهد داشت و با وجود اینکه هنوز 2 فصل دیگر از قراردادش باقی مانده باشگاه دانمارکی مشکلی با جدایی این بازیکن ایرانی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز