خبرگزاری کار ایران

تنیسورهای ساحلی رقابت خود را در لیگ ساحلی آغاز کردند

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۵۹۹

به میزبانی هیات تنیس منطقه آزاد انزلی؛ رقابت های لیگ تنیس ساحلی آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس؛ مسابقات لیگ برتر تنیس ساحلی کشور با حضور ۱۸ تیم از استانهای گیلان ، مازندران ، گلستان و خراسان شمالی در مجموعه ورزشهای ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

در این دوره از مسابقات استان گیلان با ۱۱ تیم، گلستان ۲ تیم، خراسان شمالی ۲ تیم و مازندران با سه تیم هشتم تا دوازدهم خرداد ماه با هم رقابت خواهند پرداخت.

در نخستین روز این مسابقات ، منطقه آزاد انزلی (یک ) با نتیجه ۳ بر صفر آکادمی سدید را برد ، تیم ایمان با نتیجه ۳ بر صفر مقابل انبوه سازان شبانی را شکست داد، تیم های آکادمی تنیس هانی و موج شکن با همین نتیجه از سد تیم های خراسان شمالی و اسناد رسمی ۹۴ لنگرود به پیروزی رسیدند، تیم های کشاورزی محمد زاده و مچ پوینت با تکرار این نتیجه مقابل تیم های نواخودرو آستانه ۲ شکست خوردند، تیم های گردشکری دکتر بسکی ، آستانه یک ، بازرگانی محمد نژاد ، آکادمی هانی با نتیجه ۳ بر صفر تیم های منطقه آزاد انزلی ۲ ، لاهیجان ، خراسان شمالی و موج شکن را مغلوب کردند.

این مسابقات از ۸ الی ۱۲ خرداد به میزبانی هیات تنیس منطقه آزاد انزلی برگزار می شود.

یاد آور می‌شود: سرداوری این دوره از رقابت ها بر عهده احسان قربانی است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز