خبرگزاری کار ایران

مازیار: بدون هیچ حرف و حدیثی برنده شدیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۳۲۰۴

مربی سایپا در نشست خبری پس از بازی تیمش گفت که کادرفنی در روزهای گذشته بدون توجه به حواشی، روی نکات فنی تیم کار کرده است.

به گزارش ایلنا، اصغر مازیار مربی تیم سایپا پس از پیروزی این تیم در برابر فولاد و در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: به سهم خودم این پیروزی خوب که حق بچه‌های ما بود را به خانواده بزرگ سایپا، بازیکنان و علاقه‌مندان به فوتبال پاک تبریک می‌گویم. واقعا هر دو تیم بازی خوبی پیاده کردند که جای تقدیر و تشکر دارد. ان شالله در آینده هم از این فوتبال های خوب در لیگ کشورمان ببینیم و این موجب تعالی تیم ملی ما خواهد بود.


وی درخصوص پیروزی تیمش گفت: در سه دیدار گذشته حق ما برد بود. در دیدار با ماشین ‌سازی واقعاً فنی نباختیم و با اخطار و اخراج سختگیرانه شکست خوردیم. در بازی با پیکان هم فقط خلف قانون اتفاق افتاده بود و هیچ فرقی نمی کند. وقتی که تخلفی اتفاق می افتد، مدت آن مهم نیست؛ چه یک ثانیه و چه تمام بازی باشد. ما به حق‌ خودمان رسیدیم و البته مراجع تصمیم ‌گیرنده هم در این زمینه حتما تصمیمات لازم را در ادامه خواهند گرفت.


مربی سایپا گفت: سایپا امروز یک بازی خیلی خوب و بابرنامه ای ارائه کرد. ما تیم فولاد را خیلی خوب آنالیز کردیم هر چند جا دارد به کادر فنی فولاد و بچه‌های این تیم هم خسته نباشید می‌گویم.


مازیار گفت: بعد از بازی با پیکان، کادرفنی به حواشی‌ توجهی نداشت و فقط از لحاظ فنی تیم را آماده کرد. تمریناتی که برنامه ریزی شده بود، تماما در زمین اجرا شد و برای تمام دقایق بازی برنامه داشتیم. در ابتدای بازی هدف ما این بود که از پرس سنگین حریف که سبک کار فولاد است، جلوگیری کنیم.


وی گفت: سپس بازی را در اختیار گرفتیم و در نیمه دوم هم با شناختی که از نقاط ضعف حریف داشتیم، استفاده کردیم و گل هایمان را به ثمر رساندیم. یک بُرد فوتبالی برای سایپا بود که امیدوارم این نقطه عطفی برای ما باشد. بدون هیچ حرف و حدیثی، بدون هیچ پنالتی، بدون هیچ خلف قوانینی و درون زمین بازی را برنده شدیم و امیدوارم این حرکت رو به جلو برای ما ادامه پیدا کند. واقعیت این است حق باشگاه سایپا، این جایگاه فعلی نیست. تیم خوب و باانگیزه ای داریم و امیدوارم بتوانیم در آینده جواب تمامی تلاش ها و زحمات مدیران را بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز