خبرگزاری کار ایران

امباپه: از حضور در پاری سن ژرمن خوشحالم

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۶۹۰

ستاره تیم پاری سن ژرمن می‌گوید از حضور در این باشگاه رضایت دارد.

به گزارش ایلنا، کیلیان امباپه اصرار دارد که از ماندن در پاری سن ژرمن خوشحال است، جایی که معتقد است او ابزار لازم را برای کسب بزرگترین جام‌ها دارد. یک سال دیگر از قرارداد او باقی مانده است و شایعات پیوستن او به رئال مادرید هم وجود دارد.

امباپه در مورد رابطه خود با پاری سن ژرمن به کانال پلاس گفت: "همه می‌دانند چه چیزی من را به این باشگاه مرتبط می‌کند. من همیشه از رئیس باشگاه و همه مربیانم سپاسگزار بوده‌ام. کاری که می‌خواهم انجام دهم به دست آوردن پیروزی است. احساس می‌کنم جایی هستم که می‌توانم این کار را انجام دهم. به این معنا که یک پروژه محکم در اطراف من وجود دارد. 

من برای فوتبال زندگی می‌کنم، به همین دلیل داشتن یک پروژه ورزشی ضروری است. دوست دارم فکر کنم باشگاهی که در آن حضور دارم می‌تواند کارهایی [در لیگ قهرمانان] انجام دهد. من در حال مذاکره با باشگاه هستم، خواهیم دید که [با قرارداد من] چه اتفاقی می‌افتد. در هر صورت، من از چهار سال استثنایی که اینجا گذرانده‌ام، خوشحالم. من با باشگاه کاملاً واضح هستم. آنها رابطه من با باشگاه، شهر و کشور را می‌دانند. "آنچه باید باشد، خواهد بود، از یک راه یا دیگر راه‌ها."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز