خبرگزاری کار ایران

زهرا خواجوی در گفتگو با ایلنا:

تنها هدفم لژیونر شدن است/فرهاد مجیدی با استقلال اتفاقات بزرگی رقم خواهد زد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۰۹۲

سنگربان تیم ملی فوتبال بانوان: چند پیشنهاد داشتم که از من خواستند بدون حجاب بازی کنم اما آنها را نپذیرفتم و مسلما اگر قرار باشد برای تیمی در خارج از ایران بازی کنم با حجاب بازی خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، اردویی تیم ملی فوتبال بانوان بعد از دو سال با حضور کادر فنی جدید آغاز شد. زهار خواجوی رکوردار کلین شیت فوتبال ایران در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر اردوهای تیم ملی بعد از دو سال وقفه دوباره برگزار شد و امیدوارم برگزاری این اردوها باعث شود ما دوباره به رنکینگ فیفا باز گردیم و اتفاقات خوبی برای فوتبال بانوان رقم بخورد.

وی افزود: نمی‌توان به طور صد در صد گفت این اردوها می‌تواند به تنهایی خوب باشد اما با حضور خانم ایراندوست و برگزاری این اردو و تغییرات فراوانی که در آن مشاهده می‌شد نشان داد که فدراسیون نگاه متفاوتی به فوتبال بانوان دارد. شرایط به طور کامل مهیا نبود اما می‌توان امیدوار بود که فدراسیون برنامه ویژه‌ای برای فوتبال بانوان دارد کادر فنی و فدراسیون با امکاناتی که در اختیار ما قرار داده بودند انگیزه ما را چندین برابر کردند.

وی در خصوص حضور کادر فنی جدید  بیان کرد: برای نخستین بار است که با خانم ایراندوست همکاری می‌کنم و به نظر من تجربه خوبی بود و نگاه ایشان به ما و تیم ملی نشان می‌دهد ایشان چقدر مربی حرفه‌ای و با اخلاقی هستند.

 سنگربان تیم ملی در خصوص واکسینه شدن بازیکنان تیم ملی آقایان و عدم توجه مدیران به تیم ملی فوتبال بانوان گفت: یک سری تبعیض‌ها همیشه در فوتبال آقایان و بانوان بوده است که امیدوارم رفته رفته این شرایط برابر شود. خبرهایی شنیده‌ایم مبنی بر آنکه برای حضور در مسابقات برون‌مرزی قرار است ما را واکسینه کنند اما هنوز از قطعیت آن اطلاعی نداریم. امیدوارم این موضوع هر چه زودتر برای ما اتفاق بیافتد.

وی در خصوص حضور مربیان آقا در تیم ملی بانوان گفت: ما در دوره قبل با آقای حسین عبدی و محمد حبیبی نیز کار کرده بودیم و اکنون با آقای نصرت ایراندوست و جلال بشرزاد همکاری می‌کنیم به نظر من این عزیزان کسانی هستند که از جنس فوتبال هستند و به خوبی آن را درک می‌کنند حضور آقای بشرزاد برای ما دروازه‌بان‌ها یک نعمت بسیار بزرگ است تا به خوبی از تجارب چندین ساله ایشان استفاده نماییم و به نظرم این اقدام را باید به فال نیک گرفت.

خواجوی در خصوص اینکه آیا به دنبال لژیونر شدن است، اظهار داشت: من تاکنون هر چه از فوتبال می خواستم را به دست آوردم. تنها یک هدف دارم که آن نیز لژیونر شدن است و تا جایی که بتوانم برای آن خواهم جنگید و امیدوارم این آرزو برای من تحقق بیابد. صد در صد اگر قرار است لژیونر بشوم با پوشش مناسب با فوتبال ایران در تیم خود حضور خواهم یافت. چند پیشنهاد داشتم که از من خواستند بدون حجاب بازی کنم اما آنها را نپذیرفتم و مسلما اگر قرار باشد برای تیمی در خارج از ایران بازی کنم با حجاب بازی خواهم کرد.

وی که یکی از طرفداران استقلال است در خصوص آینده این باشگاه و فرهاد مجیدی گفت: آقای فرهاد مجیدی کسی است که از جنس خود استقلال است و دلسوز این تیم می‌باشد و مطمئنا برای ایشان و استقلال اتفاق‌های بزرگی  رقم خواهد خورد. من نیز به عنوانیک هوادار امیدوار هستم استقلال با ایشان به روزهای خوب خود باز گردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز