خبرگزاری کار ایران

سدیان: براى نخستین بار دوره مربیگری حرفه‌ای ووشو را برگزار می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۷۰۲

رئیس کمیته مربیان فدراسیون ووشو از برگزاری دوره مربیگری حرفه‌ای و پیشرفته براى نخستین بار در کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، توحید اسدیان رئیس کمیته مربیان فدراسیون ووشو در گفت‌وگویی درخصوص برگزاری دوره مربیگری حرفه‌ای ووشو اظهار داشت: برای نخستین بار قرار است دوره مربیگری حرفه‌ای را در فدراسیون برگزار کنیم.

این دوره هر ساله فقط یک بار برگزار خواهد شد و تمامی مربیانی که قصد فعالیت در لیگ‎های ووشو و تیم هاى منتخب استانى را دارند، برای ادامه فعالیت‌شان در نیمه دوم سال ١٤٠١ و ابتداى ١٤٠٢ باید حتماً مدرک مربیگری حرفه‌اى فدراسیون را داشته باشند.

وی ادامه داد: برگزاری این دوره در راستای بروزرسانی و همگام بودن مربیان ووشوی ایران با مربیان مورد تایید فدراسیون جهانی و در مجموع مربیگری IWUF خواهد بود.

رئیس کمیته مربیان فدراسیون ووشو عنوان کرد: فدراسیون در نظر دارد با برگزاری این دوره‌ها باعث ارتقای سطح فنی مربیگری ووشو در کشور شود. ظرفیت این دوره محدود بوده و به صورت حضورى زیر نظر برترین مدرسین کشور در دو بخش تئورى و عملى برگزار خواهد شد.

اسدیان گفت: طبق برنامه ریزى هاى انجام شده در صورت ثبات در شرایط شیوع بیمارى کرونا دوره آقایان در خردادماه و دوره بانوان در مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز