خبرگزاری کار ایران

احمده زنده روح در گفتگو با ایلنا؛

کسب سهمیه آسیایی برای مردم سیرجان رویایی خواهد بود/ جایگاهی که در آن قرار داریم شایسته گل گهر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۳۱۵

هافبک گل گهر سیرجان گفت: ما نگاه ویژه‌ای به کسب سهمیه آسیایی داریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، در چارچوب هفته بیست و سوم مسابقات لیگ برتر گل گهر سیرجان در خانه موفق شد با نتیجه یک بر صفر ذوب‌آهن اصفهان را شکست دهد و با 35 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار بگیرد. احمد زنده روح در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این بازی گفت: بازی با ذوب‌آهن بازی سخت و درگیرانه‌ای بود. ذوبی‌ها در خط دفاع بسیار منظم بودند و همین موضوع کا را برای ما سخت کرد. اما با تلاش بازیکنان و تفرکات کادر فنی موفق شدیم گل برتری را به ثمر برسانیم و به یک پیروزی ارزشمند درخانه در برابر تیم خوب ذوب‌آهن دست پیدا کنیم.

وی افزود: ذوب‌آهن با حضور مجتبی حسینی یک شکل و ساختار جدیدی را پیدا کرده است و تیم قابل احترامی است. ما با توجه به شکستی مه در بازی قبل در برابر فولاد خوزستان داشتیم محکوم به برد در برابر این تیم بودیم تا بتوانیم دوباره به جدول برگردیم و شرایط خود را بهبود ببخشیم.

زنده روح در خصوص عملکرد گل گهر در سال جدید اظهار داشت: خداراشکر  با تلاش کادرفنی و بازیکنان عملکرد تیم در سال جدید کاملا خوب بوده است و ما تنها در برابر فولاد در بازی که مستحق شکست نبودیم، باختیم و در سایر بازی‌ها نتایج خوبی کسب کردیم و توانستیم امتیازات از دست رفته را به خوبی جبران کنیم.

هافبک گل گهر در ادامه در مورد کسب سهمیه آسیایی توسط این تیم در پایان فصل گفت: جایگاهی که اکنون در آن قرار داریم شایسته ماست چرا که برای آن تلاش کرده‌ایم. ما نگاه ویژه ای به کسب سهیمه آسیایی داریم. اما ما هفته به هفته مقابل رقیبان پیش می‌رویم. تیم دومین فصل حضور خود را در لیگ برتر کسب می‌کند و کسب سهمیه آسیایی می‌تواند برای مردم سیرجان رویایی باشد. ما نیز همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا دل مردم این شهر را خوشحال کنیم.

وی در پایان در خصوص بازی این تیم با پدیده گفت: پدیده با پشت سرگذاشتن حواشی که درگیر آن بود. حالا شرایط خوبی دارد و قطعا ما در مشهد کار سختی را در برابر این تیم خواهیم داشت و به طور حتم به دنبال پیروزی در این بازی حساس خواهیم بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز