خبرگزاری کار ایران

سینگ: تیمی را بردیم که استقلال و پرسپولیس به مساوی مقابلش راضی‌اند/ خودم از منصوریان خواستم تعویضم کند/ نمی‌گویم در دربی طرفدار کدام تیم هستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۷۳۴

هافبک با تجربه آلومینیوم از برتری مقابل صنعت نفت صحبت کرد.

امید سینگ در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار آلومینیوم مقابل صنعت نفت اظهار داشت: بازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز بازی را بدست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم چرا که تمام تلاش ما هر بازی کسب پیروزی و‌ کسب جایگاه بهتر برای تیم است.

وی افزود: تیم ما در لیگ شرایط خاصی دارد، تیم های بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال در این شرایط سخت مقابل تیمی مثل صنعت نفت که به سختی امتیاز می‌دهد شاید از بدست آوردن یک امتیاز هم راضی باشند ولی ما با تمام تلاش و همت تمام‌ بازیکنان و عوامل تیم توانستیم 3 امتیاز حساس بازی را کسب کنیم .

هافبک تیم آلومینیوم در مورد گلزنی حامد پاکدل در این دیدار افزود: فرقی ندارد چه کسی گل می زند مهم این است همه برای یک هدف مشترک تلاش می کنیم و آن پیروزی و ارتقاء جایگاه تیم است.

سینگ در مورد دلیل تعویضش در دقیقه ۸۲ بازی اظهار داشت: خودم به علیرضا منصوریان گفتم کسی را بجای من وارد میدان کند و تعویض با نظر و صلاح دید کادر فنی انجام شد من به تصمیم ایشان احترام می‌گذارم.

سینگ در ادامه در مورد عملکرد سرمربی آلومینیوم گفت: علیرضا منصویان خیلی زحمت می‌کشد و به عقیده من ایشان مربی با تاکتیکی هستند و جزو معدود مربیانی هستند که کار کردن در کنارشان لذت بخش است. ما در هر بازی برنامه های خوبی در بخش حمله و دفاع داریم و روزهای خیلی خوبی پیش رو خواهیم داشت.

بازیکن با تجربه آلومینیوم در‌باره دربی پرسپولیس - استقلال و اینکه به کدام تیم تمایل رنگی دارد، می‌گوید: شاید خیلی ها ندانند طرفدار کدام تیم هستم و در حال حاضر هم نمی‌گویم. فقط امیدوارم جمعه بازی زیبایی را تماشا کنیم و همه سلامت باشند و هواداران دو تیم از تماشای بازی لذت ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز