خبرگزاری کار ایران

تقدیر پلیس اصفهان از هواداران سپاهان و پرسپولیس/تمهیدات ویژه پلیس در برقراری امنیت کامل برگزاری مسابقه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۳۲۲

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از هواداران 2 تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته با حمایت خود زمینه تماشای بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ جواد درستکار در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: پلیس استان با توجه به اهمیت این بازی برای 2 تیم، تدابیر امنیتی و ترافیکی لازم را برای اعزام تیم ها به محل برگزاری مسابقه از فرودگاه به هتل و از هتل به ورزشگاه و بالعکس و تامین امنیت در هتل محل اقامت بدون هیچ مشکلی ایجاد کرد. 

وی افزود: نیروهای یگان ویژه، یگان امداد پلیس اصفهان و پلیس راهور استان تمام تلاش خود را برای حفظ آرامش تیم ها و هواداران و بدرقه اتوبوس انتقال دهنده بازیکنان به ورزشگاه نقش جهان بکار بستند تا از وقوع هر گونه ناامنی و درگیری بین بازیکنان و هواداران جلوگیری و تیم ها بدون هیچ مشکلی تا فرودگاه بدرقه شدند. 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان ادامه داد: از طرفداران و هواداران 2 تیم "سپاهان" و "پرسپولیس" که شب گذشته با حضورپررنگ و پرصلابت خود زمینه برگزاری بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر می شود. 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تامین امنیت بازیکنان و جلوگیری از ایجاد تنش بین هواداران از برنامه های نیروی انتظامی است که با برنامه ریزی دقیق و استقرار اکیپ های انتظامی در هتل های اخنصاصی تیم ها زمینه برگزاری یک مسابقه جوانمردانه با تعامل و مشارکت هواداران باشگاههای 2 تیم و بازیکنان فراهم می کنند. 

سرهنگ جواد درستکار تاکید کرد: هیچ گونه مورد امنیتی خاص، قبل،حین و بعد از مسابقه نبوده و پلیس اصفهان با تمام توان در برگزاری این مسابقه تلاش کرده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز