خبرگزاری کار ایران

سیدصالحی: نکونام در استقلال دفاعی بازی نمی‌کند/ حفظ گل‌محمدی و مورایس بهترین تصمیم در پرسپولیس و سپاهان بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۹۱۴

پیکشوست فوتبال در مورد وضعیت سه تیم استقلال، سپاهان و پرسپولیس صحبت کرد.

سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی ایلنا در خصوص وضعیت این روزهای استقلال اظهار داشت: استقلال توانست در نهایت سرمربی فصل جدید خودش را بشناسد و همین که زمان را بیشتر از این از دست ندادند برایشان خوب است و ضمن اینکه جواد نکونام در این مقطع بهترین انتخاب برایشان بود چرا که استخدام سرمربی خارجی در این مقطع مشکلات خاص خودش را داشت و در بین گزینه‌های ایرانی هم با احترام به همه مربیان جواد نکونام برای استقلال بهترین گزینه بود.

وی افزود: یک نگرانی در این میان وجود دارد و آنهم شیوه بازی مورد نظر جواد نکونام است که در تیم‌های دیگر پیاده می‌کرد و آنهم علاقه‌اش به سبک دفاعی است که در نساجی و فولاد از او دیدیم و می‌گویند تحت تاثیر سیستم بازی کارلوس کی‌روش است ولی خب بعید می‌دانم در استقلال چنین شیوه‌ای پیاده کند چرا که به خوبی می‌داند هواداران استقلال چه می‌خواهند و چه انتظاری از او دارند و ضمن اینکه از 15 تیم دیگر لیگ برتر به جز 4-5 تیم بقیه تیم‌ها جلوی استقلال برای دفاع کردن می‌آیند و طبیعتاً در این بازی‌ها استقلال رو به جلو بازی خواهد کرد پس به عقیده من جای نگرانی نیست.

پیشکسوت فوتبال در مورد وضعیت پرسپولیس هم گفت: پرسپولیس یک فصل فوق العاده را پشت سر گذاشت و سایه این موفقیت در فصل بعد هم پشت سر تیم است و کارشان را سخت می‌کند. آنها نماینده ایران در آسیا هم هستند و برای همین باید تیمی قدرتمند برای مسابقات آماده کنند و کار مدیریت باشگاه در نقل و انتقالات از این بابت سخت است که هم بخواهد ستاره‌های تیم را حفظ کند و هم نفرات جدیدی برای تقویت تیم به خدمت بگیرد.

سیدصالحی ادامه داد: ماندن یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس بهترین تصمیم ممکن برای هر دو طرف بود و می‌توانند این فصل هم یک مدعی جدی باشند. گل‌محمدی در این سال‌ها بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشته است و البته کارش همانطور که گفتم این فصل از همیشه سخت‌تر است چرا که عملکرد تیم امسال با نتایج آسیایی سنجیده خواهد شد و شاید هواداران پرسپولیس دیگر صرفاً به قهرمانی در مسابقات داخلی رضایت ندهند.

وی با اشاره به وضعیت سپاهان هم خاطرنشان کرد: سپاهان فصل خوبی با مورایس داشت و از لحاظ فنی می‌توانم بگویم بهترین تیم فصل گذشته بود ولی خب در یک بزنگاه‌هایی امتیازات بدی از دست داد که باعث شد از کورس قهرمانی عقب بماند. آنها هم با مورایس ادامه همکاری دادند و به نظرم این تیم می‌تواند امسال حتی شانس اصلی قهرمانی لیگ هم باشد. سپاهان تیم کاملی دارد و نیاز به ریخت و پاش آنچنانی در نقل و انتقالات ندارد و با جذب 3-4 بازیکن خوب تکمیل می‌شود و در هر پست بهترین نفرات را در اختیار دارد. مهم‌ترین کار مدیریت سپاهان حفظ پیام نیازمند بود که خیلی با ارزش بود و خیال تیم و هواداران بابت حضور او راحت شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز