خبرگزاری کار ایران

حمله رئیس سابق بنفیکا به مهدی طارمی و پورتو؛‌ گرفتن این پنالتی ها شرم‌آور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۱۱۹

دو تیم پورتو و بنفیکا در دیداری حساس در دربی اوکلاسیکو درحالی به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، دو تیم پورتو و بنفیکا در دیداری حساس در دربی اوکلاسیکو درحالی به مصاف هم خواهند رفت که رئیس بنفیکا پیش از این دیدار حساس، از پنالتی هایی متعددی که داوران به سود پورتو و روی مهدی طارمی می گیرند، انتقاد شدیدی کرد.

روز گذشته آبولا در خصوص مهدی طارمی نوشت: ستاره ایرانی مهره بزرگی در اوکلاسیکو برای باشگاه پورتو است طارمی جزو تاثیر گذارترین بازیکنان کونسیسائو است و هم گل می‌ زند، هم پاس گل می‌دهد و هم پنالتی می‌ گیرد.

پنالتی طارمی در مقابل فامالیکائو باعث پیروزی پورتو شد و همین عامل سبب شد تا صدای یک بنفیکایی دربیاید و رییس سابق این باشگاه پنالتی‌ های این فصل پورتو را جنجالی و غیرعادی بنامد.

ژائو براز فرید، رییس سابق باشگاه بنفیکا گفت:

مردم احمق نیستند و می‌فهمند ماجرای این پنالتی‌ های پورتو از کجاست. حداقل 4 پنالتی پورتو در این فصل با خطای بازیکنان سابق این باشگاه گرفته شده است. این پنالتی که دیوگو کی‌ روش مقابل طارمی انجام داد واقعا عجیب است و توپ اصلا در صحنه خطا حضور نداشت. او آمد و طارمی را زد و هنوز نمی‌ دانم چرا این خطا صورت گرفت.

رییس بنفیکا ادامه داد:

من اعتقاد دارم که همه این پنالتی‌ های جدی است و ماجرایی دارد. پورتو می‌ خواهد هر کاری که دلش خواست انجام دهد ولی ما احمق نیستیم و می‌ فهمیم این پنالتی‌ ها چگونه بدست می‌ آید. من این را به کشور پرتغال می‌ گویم. این پنالتی‌ ها فقط برای پورتو گرفته می‌ شود و این چهارمین بازیکنی است که به تیم سابقش پنالتی می‌ دهد. همه چیز برای پورتو است و ما صرفا می‌ توانیم از بازی‌ های بعدی پیراهن پورتو را بر تن داور هم بکنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز