خبرگزاری کار ایران

کمالوند: جایگاه فعلی در شان سایپا نیست / قرارداد با استقلال بیشتر قلبی بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۱۵۹

سرمربی جدید تیم سایپا با بازیکنان این تیم دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، فراز کمالوند به عنون سرمربی جدید تیم سایپا در محل تمرین امروز نارنجی پوشان حضور پیدا کرد و به بازیکنان معرفی شد.

کمالوند در جمع بازیکنان اظهار داشت: "سایپا باشگاهی است که شرایط بسیار خوبی دارد و امروز شرایط و امکانات را دیدیم که خیلی خوب بود. جایگاه فعلی در شان و مقام سایپا نیست و به امید خدا در پایان فصل به یک جایگاهی در خور این تیم دست پیدا کنیم."

سرمربی جدید تیم سایپا سپس در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز ایام شهادت امیر المومنین(ع) را تسلیت می‌گویم و امیدوارم در شب قدر هر کسی به حاجتش برسد و از لیالی قدر استفاده کنیم. به هر حال حرفه ما مربیگری است و بعد از پیشنهادی که تیم سایپا داد با توافقی که جناب آقای مجیدی، سرمربی محترم استقلال داشتیم به این جمع بندی رسیدیم که بیایم و در این وضعیت به تیم سایپا کمک کنم.

او ادامه داد: به هر حال سایپا دارای امکانات سخت افزاری خیلی خوبی است؛ جزو محدود تیم‌های تهرانی است که باقی مانده و امیدواریم با شرایط و پتانسیلی که تیم دارد در لیگ برتر بماند و کارمان را از همین امروز شروع می‌کنیم چون فاصله کمی با شروع مسابقات داریم به چیزی که مدنظرمان است برسیم.

دلیل اصلی جدایی شما از استقلال چه بود؟ کمالوند در پاسخ به این سوال گفت: کمک به تیم سایپا. بحث مبلغ؟ این بیشتر زاییده تفکرات آدم‌هایی است که واقعا نمی‌دانم به چه چیزی فکر می‌کنند! کدام مبلغ قرارداد؟ اصلا چنین چیزی نیست.

مبلغی به استقلال پرداخت کردید؟ کمالوند در این باره همچنین گفت: نه، به هیچ عنوان. من حضور در باشگاه استقلال به خاطر فرهاد مجیدی بود.... یعنی قراردادی نداشتید؟ چرا، قرارداد داشتم. نه مشکلی بین ما وجود نیامد و دوستی ما 30 ساله است و دوستی ما پابرجاست. بعد از اینکه با فرهاد توافق کردیم، باشگاه هم رضایت داد.

کمالوند درباره مخالفت احمد مددی در این انتقال گفت: بله به هر صورت ایشان دوست داشتند که ما در مجموعه بمانیم اما چون با نظر فنی آقا فرهاد آمده بودم با ایشان صحبت کردیم و رضایت را جلب کردیم.... بندی در قرارداد بوده؟ قرارداد ما بیشتر قلبی بود، قراردادم طوری است که با فرهاد 30 سال دوستی داریم و نیاز نبود که من چیزی بنویسم. 

مدیرفنی اسبق استقلال درباره اینکه نقش مهمی در صعود استقلال از گروه مرگ داشته، گفت: نه، من یک نقش بسیار، بسیار جزئی داشتم و نقش اول را با لطف خدا و بعد هواداران خود بچه ها داشتند و فرهاد به عنوان سرمربی تیم داشت. خداراشکر که دل هواداران شاد شد و هواداران این چند وقت با اتفاقاتی که وجود داشت یک مقداری ناراحت بودند و با بودن فرهاد مجیدی روند رو به رشد ادامه پیدا می‌کند و این تیم لیاقت حضور در فینال جام باشگاه‌های آسیا را دارد. 

او درباره انتخاب دستیاران همینطور گفت: به امید خدا، فردا.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز