خبرگزاری کار ایران

کدام تعامل؟ کدام سفارت؟؛

مصادره موفقیت باشگاههای ایرانی به نفع رئیس فدراسیون

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۶۰۲

رییس فدراسیون فوتبال خودش را در عملکرد نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا سهیم می‌داند.

به گزارش ایلنا، رئیس فدراسیون فوتبال امروز در پیامی که به مناسبت صعود سه باشگاه ایرانی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صادر شده به نحوی موفقیت نمایندگان فوتبال کشور را مصادره کرده است.

در بخشی از پیام عزیزی خادم که این روزها انتقادات جدی نسبت به عملکردش وجود دارد آمده است: "در این مسیر پرهیاهو آن‌چه در توان فدراسیون فوتبال بود را به کار گرفتیم تا بهترین نتیجه‌ها به دست آید. از ابزار دیپلماسی بهره بردیم و با سفارتخانه‌ها در تعامل بودیم تا نمایندگان ایران خارج از زمین بازنده نباشند؛ هر جا لازم بود، نیروهای مجرب فوتبال را همراه نمایندگان‌مان کردیم؛ در بازگشت به درخواست‌شان جهت رعایت پروتکل‌ها احترام گذاشتیم و سعی کردیم همان جایی که خواسته بودند، بهترین ها فراهم شود."

در خصوص مصادره موفقیت تیم های باشگاهی در ادبیات رئیس فدراسیون ذکر این نکته لازم است که اولا باشگاههای ایرانی مشکلات زیادی در این دوره داشته اند که از آنجمله می توان به تاخیر در پرواز و مشکل ویزای باشگاه پرسپولیس همچنین شرایط بحرانی بیماری کرونا در کشور هند اشاره کرد. تیم های استقلال و فولاد هم که در خاک عربستان به میدان رفتند و روابط دیپلماتیک دو کشور از سال 1394 تا کنون قطع بوده و شاید منظور رئیس فدراسیون تنها ارتباط با سفارت ایران در امارات عربی متحده باشد که در این خصوص هم باید از اعضای کاروان تراکتورسازی پرسید که به واسطه تعامل و حمایت فدراسیون فوتبال چه خدماتی از این سفارت دریافت کرده اند؟

خوشبختانه سه تیم ایرانی به مرحله بعدی رقابت ها راه یافتند اما سوال اینجاست که اگر استقلال و تراکتور مجوز صعود را در شب پایانی به دست نمی آوردند باز هم فدراسیون فوتبال خودش را شریک نتایج باشگاهها در لیگ قهرمانان قلمداد می کرد یا این مصادره های رسانه ای اختصاص به موفقیت در بازی های آسیایی دارد؟

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز